Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
saket jiwa
Wednesday, April 27, 2011 | 0 black mail

harini,hari paling malang untuk aku.
memang aku takkan lupa sampai mati apa yang jadi harini.
aku tak pernah rasa sesakit hati camni.
sungguh tak penah.
tak penah rasa sesakit hati selama ni.
nak kata berdendam pun macam boleh.
tapi aku tak nak berdendam dgn org yg aku syg.

jujur,aku marah sgt2.
aku rasa nak maki,nak jerit,nak lempang,nak tarik rambut dia kalau boleh.
tapi,aku tak mampu.
sebabnya,aku sayang dia.

bodohkan aku.
sanggup ketepikan hati dan perasaan sendiri sbb terlalu sygkan org lain.
kenapa aku terlalu pikirkan perasaan org lain?
ok,sebab aku takut dia tinggalkan aku.
kenapa nak takut.
ramai lg lelaki dalam dunia ni.
segemuk-gemuk aku,takkan takde org nak suka.
kalau dia tinggalkan,takkan aku tak kawen sampai mati kot?

aku tak tau macam mana lagi dia nak aku buat untuk bagi dia puas hati.
aku rasa,aku dah jadi sangat pengalah untuk dia puas hati.
sangat.
tanyala mereka-mereka yang tau.
tapi entah.
sayangke dia kat aku?
atau sekadar buat aku jadi tempat hilangkan bosan bila sunyi?


Labels: