Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
i hate diz part of feeling
Thursday, January 27, 2011 | 0 black mail

gudmorning..
harini,aku xde kelas..
oleh sebab itu,rumate aku pon dah tinggalkan aku balik umah dia.
so,tinggalla aku sengsorang.
bangun kira macam awalla jugakni sebab tiba-tiba perut memulas-mulas..
dah bangun tu,baik bangun terus je kan?
kemas-kemas barang sket.sebab japg petang,aku pun nak balik jugak.
balik dengan en viva.

actually xde niat pun nak cerita psal nak balik ke hape.
tapi macam nak cakap pasal hati dan perasaan.
aku just konpius.
em,memang orang perempuan ni,suka ada sikap syakwasangka ea?
atau pun,suka ada perasaan ragu-ragu.
macam contoh,kalau bf atau suami reply mesej lambat,mulala pikir dia ada orang lain la,apela.
memang ea??kenapa ha?

aku tak suka ada perasaan macamtuh.
tapi kenapa perasaan macamtu selalu betul muncul ek?
bukan ape,kadang-kadang,ape yang terasa diragu-ragukan tuh,tak betul pun.
tapi,bila dah ragu-ragu,mulala nanti macam nak start perang.
siyes tak suka.

ape cara nak elakkan perasaan macamni ye?
andai kata timbul sekalipun,macam mana cara nak tunjuk macam tak rasa apa-apa.
aku tak nak nanti timbul isu tak percaya la..apela..
sungguh tak suka.

tapikan,orang laki takde ke rasa macam ni?
kenapa orang laki macam relaks ke bebeh je tiap masa?
or,diorang lebih hebat bab pendam-pendam ni?
i hate diz feeling..
serious shit!
entahla...

em,semoga perjalan pulang dr KL ke MELAKA dan MELAKA ke TELUK INTAN selamat saja.amin.

Labels: