Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
TUMBLR
Friday, January 21, 2011 | 0 black mail

hallu!
sejak masuk U balik,aku mmg jarang gila bukak tumblr..
malas sbb kadang-kadang tenet macam siput sedut..

ok,for those yg tak tau ape itu tumblr,meh aku bagitau.
bagi aku,tumblr ni satu social network yang menggunakan gambar to express people feelings.
kita akan post any photo yang kita suka dekat situ..
takpun,juz reblogged anyb photo yang korang suka daripada flollowers korang or people ynag korang follow..
aku join tumblr saje2..
sbb suke tgk gambar2 menarik..
kadang-kadang gambar tu mmg cerita apsal diri aku..
aku jadi terikut pasal tumblr ni daripada nina..

tadi,aku baru bukak tumblr..
ok,disebabkan tumblr ni bagi aku takdela ape sangat..
macam,kira aku tak addict pon dengan tumblr ni.
and aku still tak berapa nak tau pasal tumblr ni sangat..
aku juz ade 46 followers..
tak heran pun..
aku tak pernah drop by kat sape2 punya inbox..
malas..
tapi,tadi tiba-tiba aku dapat mesej dkt inbox tumblr aku..
dia tulis..

"hey people exposed/talking crap about you on http://youre-exposed.com/unpredictableza just thought id tell you"

memang sepatah haram pun aku tak tau ape yang dia ni cakap..aku pahamla dia kata org ade kata buruk pasal aku..
tapi kenapa pulak aku yg jadi mangsa???
so,aku pun bukak la site ni..
bila tengok,dengan muka aku terkuar kat situ..then dengan org2 yg tak dikenali kutuk-kutuk aku..
menyampah pulak aku rasa tumblr ni..
ye r..
ni pun kira ade org nak bagitau aku..
kalau tak..entah ape2 tah org nak buat..
yang aku tak paham..
ape tah yang aku buat tah sampai buat camtu..
siyes,meluat gila aku rasa..
memang aku emo skung..aku pun tak tau nape..
tapi,aku rase mcm friendster dgn myspace yg bongek tu pun tak sebongek tumblr.
shit!


Labels: