Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
aku lemah
Tuesday, January 4, 2011 | 2 black mail

aku sendiri tak tahu..kenpa hati aku macamni..selalunya tak macamni..selalunya,lepas jumpa dia,segalanya berubah,semua nampak elok.tapi sekarang,tak.walaupon dah jumpa,keluar sama-sama,bila balik,aku masih susah hati.

kelmarin,dalam kereta,tiba-tiba perempuan tu mesej dia.isinya,
"abang kat mana?"
siapa je tak susah hati?memangla dia reply bagitau dengan aku.then,perempuan tu tak mesej lagi.tapi,kenapa nak maesej dia?carila lelaki lain.tolongla.cerita kau berdua dah berakhir.bagilah aku kekal bahagia..

perempuan tu seolah-olah,tiba-toba muncul kembali.dulu,aku tau,dia tak seactive ini..tapi sekarang?bila aku bukak saja fb kalian,mesti ada nama perempuan tu melekat di post-post yg ade..

entahla..aku tak mahu kehilangan dia.betul kata kak lin,jangan hidup terlalu bergantung dengan lelaki..aku tak bergantung dengan dia.aku cuma sayang..aku tak mahu berpisah.sebab aku tak mahu masa aku dan dia selamani disia-siakan.aku dah besar.aku dah hampir ke alam pekerjaan.aku mahu hidup aku sempurna.aku tak mahu,dengan umur 23,aku masih perlu mencari cinta kerana kekasihku dirampas org..

aku tahu,mama kata,ni kerja ALLAH..kita sekadar merancang..mama kata,jika dia bukan ditakdirkan untuk ku,bermakna ada insan lain yg lebih baik diluar sana untukku.ya aku tahu semua itu..aku percaya semuanya.namun,entahla..susah betul mahu menerangkan.tapi aku pasti,kamu mesti memahami apa yang aku rasa..

apa harus aku buat sekarang?aku bukan isterinya lagi..jadi aku tak boleh mengambil hatinya lebih-l2bih.aku masih seorang pelajar.aku tak dapat luangkan terlalu banyak masa untuknya..seminggu hanya sekali dua saja baru boleh berjumpa..itupun,mengharapkan dia dtg berjumpa ku..untuk aku pergi kepadanya,payahla..

entahla..

Labels: