Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
oh hati..
Tuesday, December 21, 2010 | 4 black mail

oh hati..sudahla..jangan suka berperasangka buruk..sucikanla dirimu hati..biarlah..biarlah mereka buat apa-apa tanpa memikirkan tentang dirimu..biarkan..kau harus kuat wahai hati..kau harus kuat..

mungkin aku bukan lagi anak kecil yang perlu di ambil peduli lagi..mungkin juga mereka memikirkan aku sudah cukup dewasa..aku punyai si dia yang dapat menemaniku sentiasa..namun,mereka tidak tahu,aku masih punyai perasaan..aku juga perlukan perhatian..

mereka rela mengajak anak org lain bersama sedangkan aku dibiarkan di rumah..ye,mmg pilijhanku untuk tak pergi ke mana-mana.aku yang memilih untuk tinggal,tapi,tadi,dia juga mengatakan aku tak perlu untuk mengikut..buat apa ramai-ramai katanya..aku setuju..namun,rupa-rupanya,dia mengajak budak itu untuk bersama..

hum,pentingkah hati dan perasaan budak itu daripada perasaan ku??pentingkah kegembiraan budak itu daripada kegembiraanku??mungkin budak itu lagi penting daripada aku..ya..mungkin,,.siapalah aku??aku hanya anak gadis yg sudah besar..yg mampu menggembirakan hati sendiri..yang mampu mengawal keadaan sendiri..mungkin itu pikiran mereka..

tak apalah..aku sedar..sebulan aku di rumah,sekalipun aku tidak keluar bersama mereka..namun budak itu??tidak mengapalah..aku pun sudah mahu pulang ke kolej..biarlah..abaikanlah aku ini...mungkin mereka juga lupa esok hari lahir ku..tidak mengapa..siapalah aku..

Labels: