Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
aku benci kau!!!!!!
Friday, December 31, 2010 | 2 black mail

mungkin aku dah menceroboh privasi orang lain.
tapi,aku tak sengaja.bila nampak naam dia,memang aku jadi suke nak tengok.
ye,salah aku jugak.
sbb aku sendiri tau,bila aku sibuk tengok,nanti kaalu aku jumpa benda yang xbest,aku yang sakit hati..
sekarang,memang aku saket hati..
sedih.
takut.
hati aku remuk redam.
aku kuatkan diri xbagi air mata menitik.
aku cemburu sebab aku sayang.
sapa je yang tak cemburu..
xtakot..
tak sedih..
xsakit hati..
bagitau aku..
aku percaya en shah..tapi,bila aku nampak perempuan tu tulis camtu..
aku jadi ragu-ragu..
aku tak tahu nak percaya sapa..
aku kenal en shah aku..
dia setia..dia takkan tipu aku..
tapi,bila baca kata-kata perempuan aku,aku punya kepercayaan goyah..

en shah kata,en shah dah tak contact dia..
tapi dari perempuan tu kata,macam en shah contact dia..
aku nyais2 gaduh.
tapi en shah memang tak mengaku,,
aku kenal sayang aku..
kalau dia buat,dia mesti mengaku..
tapi entahla..
tapi,persoalannya sekarang..
kenapa perempuan tu cakap camtu?
apa motif dia?
then cakap macam en shah contact dia..
mcm semua dia tau..
uwa!!
nak nangis!
setiap komen mesti nak kaitkan dgn en shah aku..knp??
aku sndiri pon tak buat camtu..
ak benci kau perempuan!!aku benci kau!

Labels: