Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
mungkin kau lebih paham dia.tolongla aku.
Tuesday, November 30, 2010 | 2 black mail

mood takde.
tapi esk my last paper.
sangat banyak nak kene baca.
sampai rasa nak muntah atas buku.
then,cube merehatkan diri dgn maen game bina rumah dekat bandar.
tapi,lagi menambahkan tekanan sbb asek kalah.
apela nasib badan.

then,msg with my en.shah.
mula2 ok saje.
sembang2 kosong.
supaya xbosan.
tibe2 entah camne leh masuk part dia slalu dapat phone call dari perempuan.
tibe2 je dada belah kiri saket.
sungguh.tak tipu.

aku explain dkt dia.
aku tak suka bila dia bergayut dgn pompuan laen.
mengongkongkah aku?
mungkin ya bagi sesetengah kamu-kamu.
tapi kamu xpaham.
sama mcm si dia.
dia tak paham kenapa aku tak suke.

aku tak suka tak bermakna sbb aku takot dia tinggalkan aku.
aku pecayakn dia.
sungguh.tapi andai benda nak jadi,jadi jugakkan.xkisahla.
tapi the reason why aku tak suka sbb aku cemburu.
kenapa?

sepanjang setahun lebih kami bersama,
aku rasa aku tak tahu berapa kali kami penah sembang dalam talipon.
bukan xtahu berapa kali sbb terlalu banyak,tapi sbb terlalu jarang.
and lagi menyedihkan,aku rasa,tak penah pon.
sungguh.
mmg kami pernah bercakap dalam talipon.
tapi,paling lama,2 minit.
tak pernah lebih.
sungguh.
2MINIT!

tu sbbnya kenapa aku tak suka.
aku cemburu.
kenapa perempuan2 tuh boleh dia layan sedangkan bila aku telipon nak kata rindu,
macam2 alasan.
baru cakap hello,dah macam2 dia jawab.
tgh ade kejela.
ade org dekat rumahla.
tgh tgk Tv la.
sedihnya..
siyes rasa nak nangis.

dia kata dia syg.
aku percaya.
tapi kenapa bila sayang,kita kene pegang hanya pada perkataan sayang tu saja?
kenapa bila dah syg,tak perlu lagi nak tunjukkan kasih sayang tu.
seperti yang aku kata dulu,aku bukan jenis evaluate kasih sayang guna harta benda.
aku bukan jenis evaluate kasih sayang dengan duit dia.
tak.
aku tak mintak semua tuh.
aku sayang dia walaupon dia tak belikan aku motor.
aku tetap sayangkan dia walaupon dia tak belikan aku laptop.
macam aku cakap,aku tetap sayang dia walau dalam apa condition pon.

tapi..
kenapa, dia anggap segalanya mudah?
bila dia tau aku syg dia,pecaya dia,
then.tak payah buat apa-apa.
kalau macamtu,kita tak payahla ada hubungan apa-apa.
nanti masukje meminang.
kan senang.

memang aku tengah rasa keciwa sekarang.
mungkin sbb tu aku rasa sangat emosi.
tapi entahla.
aku masih tak boleh terima.
bukannya dia nak cakap,
"ok,lepasni abg takkan angkat and layan call dari dorang lagi"
tapi,yang dia cakap,
"xpe,abg xgtaula apa-apa lg sbb abg tak nak saketkan ati adk"
argh!!!!!!!!!!

dats not the way!
argh!!!!!!!!!
terasa takde nilai diri ni dekat dia.
sungguh!

aku banyak berkorban dan bertahan utk dia.
banyak.
aku tak lagi kerap kontek abg angkat aku,bestfren aku macma dulu.
sume sbb nak jaga hati dia.
aku taknak dia rasa kecik hati.
tapi,bila aku tunjuk rumah abg angkat aku,
dia dah mula tarik muka.
mungkin aku salah.
tapi bila dia tunjuk pertemuan pertama dia dgn exgf dia,cerita kisah cinta dia dgn exgf dia,ada dia pikir perasaan aku?

aku tak tahu sampai bila lgi aku harus bersabar.
entahla.
aku harap ada sinar cerah untuk aku besok supaya aku lupa tentang kegelapan yg aku hadapi harini.

Labels: