Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
moody
Saturday, November 6, 2010 | 0 black mail

hum..moodyla..
semua rase tak betul..
mybe sbb bdn xberapa shat..
batuk teruk smpi muntah2..
then bila mgadu..
kita balik yg disalahkan..
entahla..
ap aku ckp sumenya salah..
bila saket,aku jgk yg dipersalahkan..
bukan sengaja nk beza2kan..
tapi..
klu dulu..ex dia saket.dia yg mgelupur lbih..
sume pun xper..
bila aku??
xmintak aperpon..
stakat mgadujer..
pon dah kene marah..
bencila mcmni..
rase mcm xnk ckp dgn dia setaun..
penat makan hati..
bila aku..
ckp pekataan poyo pun kene mrah..
kne bevel..
tp kalu ex dia dulu ckpla perkataan aperpon..
sume xper..
xde niatpon nk membeza2..
tp,bila bndani jadi..
sapeje yg than??
knp xbleh berlaku adil??
susah senang aku sanggup bersama..
tp,ap yg aku dpt kdg2 xsetimpal dgn ap yg ak bg..
aku xmntak hadiah..xmntak bli motor..xmntak blikan lptop..xmntak byrkan yuran kolej..
x..xpenah pon..
xpnh mntk belikan kasut mhal2..
xpenah pun..
aku juz mntk disayangi..
dilayan baek..
dimanjakan..tujer..
pon susahke?
setakat mulutjer kate syg,tp hati xpernah mengakui k.syg tu wtper??
aku xpernah nk igt crita2 ex dulu..
tp dia?
tgk pompuan tu tringat gf lame..tgk pompuan tu tringat gf dulu..
aku??
aku syg dia..aku cuba utk than..
buat mcm xberapa nk dgr..
tp hati??
aku tak kter dia spnjg masa cmtu..
tp knp perlu ade sikap cmtuh..
entahla..
kdg2 nk je ckp dgn dia..
klu aku bukn jnis perempuan yg boleh bg kebahagiaan sbenar yg dia cari..
xperlah,aku boleh undur diri..
wati kan ade..
diakan perempuan yg paling disayangi sepanjang hdup..
lagipun,kmu pnh ckp..
gf2 kmu dulu sume dah keje bgus2..
dh pndai cri duet sndiri..
hum..tp aku xcmtu..
aku still tekedek2 bljr..
sume mntk tggung duet ptprn dgn duet mak bpk..
entahla..
hatini merajuk sgt..
pnt dah mnangis..
pnt dah pujuk dri sndiri..
biarlah..
klu abg syg adk,abg taula nk buat ap..
klini adk2 btul kcik ati..
sorry..

Labels: