Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
perubahan
Tuesday, October 12, 2010 | 0 black mail



dulu aku selalu dgr soalan bestfren laki ke bestfren pompuan best??







utk aku,honestly,sameje..masing-masing ade kelebihan..







kalau bestfren laki,kita citela aperpon kat dorang,dorang sanggup dengar,then bg nasihat..langsung xde bias..sanggup tengah malamke bila2 pon..xberkira nak tepon kita ker x ker..







kalau bestfren pompuan,selalunya buat kita senang hatije sbb bila mnegadu,mesti dia sebelahkan kita..hehe..then,kalau ajak teman g jenjalan,mesti no hal punyer..kalau dapat gayut luahkan perasaan geram,berhabes topup pun xpe,siap diorang pon rasa geram sekali..







2-2 best..tapi tiba2 aku terpikir,bila bestfren kita ni ade bf/gf lepas kita bersahabat,yg mana akan kekal sebegitu perangainya dengan kita??bestfren laki ke bestfren pompuan???







lepas aku pikir-pikir..aku dah dapat jawapan..mungkin jawapanni valid utk aku jer..huhu..bagi aku,bestfren pompuan yg akan stay the same...mungkin berubah sedikit..tapi,boleh kata,samejela..tapi bestfren laki??mostly akan berubah..







bestfren laki aku yg mmg gila rapat adela 1..yg dulunya kalau aku nangis ke,kalau aku hepy ke,kalau aku boringke,diala tempat aku melepaskan segala-galanya..



tapi kitorang duk jauh2la..hanya telepon yg dekatkan kami..







siyesly aku sgt2 syg dengan dia..sbb,xkisahla kita teponni bila pon,sanggup angkat..sanggup bersabar dengar kita nangis tersedu seddan dulu baru leh cakap elok2..sanggup tepon kita tgh sedey kalau kita xde kredit nak tepon dia..sanggup topupkan kita kalau kita xdekredit ada hal urgent nk kontek mama..







aper2pon dia sanggup..sedangkan,honestly,we never meet each other..juz penah tgk gambar..igtkan kami sama-sama dapat utm skudai,skali diaje dapat sana,aku pulak kene hantar sini..tapi,memang aku happy bila dia ade kat sisi..dia sentiasa ade utk aku share segala-galanya..







then bila aku dah ade bf,aku mesti gtau dia..dan dia agak sedey..tapi kami tetap sama amcam dulu..aku xpenah abaikan dia..yela,selamani,diala ade utk aku bila-bila,xkanla sebab aku dah ade bf aku abaikan dia pulakkan..siyes,dia sgt bermakna dlm hidop aku..







but suddenly,everything change..dia xlagi kontek..jarang utk msj..bila aku msj,dia xreply..bila post sumthing kat wall,dia delete..call xangkat..bagila msj frenship se sweet mana pon,dia xkan reply..lama..terasa sunyi..kosong..terpaksa sedapkan hati kata kami nak final,so dia maybe nak focus..







kami kekal renggang..no call.no msg..no mms..sumernya xde..sunyi..







then one day,dia reply msj..n kami ym..then he told me dat,dia sekarang tgh on da way couple dgn sorang gadis ni..ha!dats it!







so,kesimpulannya...bestfren laki kalau dah ade gf,memang xkan kekal bestfren dengan kita sama macam dulu...xsama dengan bestfren pompuan yang dah ade bf,tetap akan kekal begitu dengan kita sampai bila-bila..walaupon dorang dah ade anak...







*mungkin ini hya valid utk org pompuan je kot*



Labels: