Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
yes!im talking to u..
Friday, September 24, 2010 | 2 black mail


yes u!
pliz...
im begging u..
stop talking to me..
stop making me feel annoyed..
stop talking rubbish...
i hate to hear ur voice..
hate to see ur sarcastic face..
argh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pliz...go far away from me...
im noe dat im not pretty like ur love..
im not smart like ur love..
but pliz..
this is me..
if im ugly,the ugly person is me...
so,juz let me be like i wanna be..
n kau,kalau setakat nak mengutuk dan mengata,better shut ur mouth up!

apa yg aku buat,biar aku yg tanggung..
kalau aku tuang kelas ke..
asek kuar ke..
kuat tido ke..
banyak makanke..
ada apa kene mengena dgn ko??
result ko jatuhke??
duet ko abeske??
mata ko bengkak ke??
ko jadi gemokke??
takkan??????????????
so?????
lebih baik ko diam!

aku bukan bodoh sombong xnak dgr nasihat org..
but for me..
all words that come from ur mouth are not an advise..
tapi adalah satu penghinaan..
n u,better improve ur communication skill so dat,ko tau bezakan nasihat dan penghinaan..
tolong jgn ingat,semua org mood sentiasa tengah riang ria rejoice..
ah kau!
kau sndiri xtahan kalau orang kata kau macam2..
so,bak kata bapak nina,kalau keluar rumah tu,tgok2la cermin dulu..
ada paham?????

jujur dan tersangat tulus dr hati aku skung,
i juz wanna let u noe,
buat masa ni,
aku sangat menyampah utk mendekati kau..
apatah lagi untk berbual atau bergurau senda..
diharap,kau paham dan jauhkan diri dari aku..
kalau ko xnak,pliz..
change ur attitude..
do respect others...
jgn sampai semua org band ko baru ko nak sedar..


~tersangat marah sampai rasa macam nk baling batu dekat muka kau!~

Labels: