Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
sayang atau cinta??
Wednesday, September 1, 2010 | 4 black mail


sejak 2 3 menjakni..
aku dan dia selalu bertikam lidah..
kadang-kadang,sampai aku rasa macam nak deleteje nama n semua gambar dia dlm phone..
tp,tu time hp canggihku masih elokla...
bila hp dah rosak..
bile gadoh,siap trus screened nama dia utk apa2 jnis perhubungan..msj mahupun call..
kenapa aku emo sangat tah..
dia kata,dia sayang..
aku pon sayang..
tapi cinta??
dia cinta aku tak??
hum...sayang dengan cinta tak sama..
semua org bleh rasa menyayangi..
tp,xsemua org boleh menyintai..
kan??
mungkin aku semakin konpius sbb aku dapat tahu ex gf dia yg dulunya paling disayangi tu contact dia balik..
aku jadi risau...yela..
cinta lama..
takot berputik kembali...
sapala aku nak dibandingkan dengan ex dia tuh..
keje pon dah..berpangkat pon ye..cantik..pandai dressing..
aku??
blajar pon xabes ag..pangkat lagila..cantik??lagila hancus..
tp,dia kata..
sekarang,hati dia untuk aku..dalam diri dia,ada aku je..
aku tak taula nak pecaya atau x..
aku tak mau kehilangan dia...
sungguh..
xsanggup..
tp kadang-kadang..
dia saja buat aku marah..
sampai aku betul-betul rasa kecik ati..
tapi,dia yg xpandai memujuk tu..
tber2 skungni dah pandai pujuk..
tber2 ajak berbuka sama2...
cakapje nak makan apa..
aku pilihla kenny rogers..
sume ok..
aku kata nak kasut baru..
xmnak pon kat dia..
tber2 dia belikan...
hum..tu tanda dia sayang atau dia cinta???

Labels: