Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
~suara hati,tolong beri sedikit perhatian~
Monday, August 16, 2010 | 0 black mail



mungkin aku yang telalu serius sem ni..
tekanan yang diberikan pada aku,yang kononnya akujelah 'harapan' keluarga betol2 menekan hidup aku..siyes..
dan mungkin sebab tu,aku skung lebih banyak titik beratkan pasal pelajaran..
walaupon aku perasan yang aku sem ni jarang g kelas atas sebab2 malas,saket dan sebagainya,
tapi aku sndiri pasan yang aku mula berjinak2 dgn study..
malu untuk mengakui,mungkin nampak sedikit poyos..
but,i realize all that changes in my life..
tp xdela struggle sgtkan..juz,aku xdelah dah sambil lewa mcm dulu..
yang plg aku sedar,aku skung agak fokus untuk subjek statistic..
maybe coz i realize,all the counting subject yang drag my pointer jd rendah..
so,diz time,nak try dapat pointer lebih sket dr sem lepas..hopefully..amin..
n mungkin,sbb ni jgkla,aku perasan dgn sikap kawan2 aku yg mula sikap sambil lewa mcm aku dulu..
kawan2,aku bukan perfect untuk nasihat korang..
cume aku concern..aku dah rasa apa perasaan n nasib bila kita take everything to easy...
aku mengaku,aku sgt malas g kelas,tp,aku tau,n i realize,bila aku xg kelas,aku kene usaha lebih..
n,korang g kelas,jgn sia2kan waktu korg dtg kelas...
aku pon ada jgk tak focus,mengantuk sume dlm kelas..
tp,depends..if that lecturer mmg membosankan,or that subject membosankan..
tapi,if lecturer tu semangat,but kita xsemangat,rugije dtg kelas..
u get nothing!zero!!
aku tgur korg,sama je sebenarnya mcm aku tgur diri aku sendiri..
kita sama..mungkin oak kita berbeza..
mungkin aku lebih lembab drpd kamu semua..
dats why aku lebih risau..
atau mungkin aku terlalu dihantui dgn words 'harapan keluarga' yang buat aku jadi mcmni..
but then,xrugikan kalu kita pay a little time 4 lecturers yang mcm semangat menerangkan kat depan..
andaipon,sikit pon xpaham,atleast buat lecturers tu puas hati dgn lectures dorg pon dah cukup baek..
bukan xbg sembang langsung,or what,aku pon sembang jgk...
tp tgkla waktu...biar mengeluh time skarang sbb penat blajar,jgn mengeluh nnti menyesal sbb xbetul2 time blajar...
aku tgur sbb aku syg..sbb korang jgkla penyeri hdup aku..biar kita sama2 berjaya...
aku salah korg tgur.korg salah aku tgur..
n hopefully,no heart feeling...
i love u all so much!

Labels: