Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
geramnya!!!!!!!
Friday, January 29, 2010 | 0 black mail

aku geram!!
aku nak komen lebey2 karang ade yg terasa...
tp,entahla..
aku ttap nak komen..
kalu yg terasa tu,cube anggap komen akuni sbg nasihat..
aku semangat gila masuk game badminton anjuran kolej...
aku dala gian maen badminton..
dah daftar,satu msj pon aku xdapat..
aku langsung tak tau bile tarikh perlawanan,dkt mana,pkul bape,maen cara liga atau kalah mati...
senyappppjerrrrrr......
tuptup!
aku dgr,aku sorgje yg ad nama dlm game single badminton pompuan...
abestu,xkan aku nak maen sorg2???
aku pkul site sini,aku kene lari site sebelah kutip shuttle..
entahla...
sbg urus setia,korg kenela inform kat aku..biar aku tarik member...
ni x..
senyapjer..
ape pon tarak!
aku balikla umah...
skali pagi2 bute ni,korg msj aku suh turun blok daftar...
alahai kawan!!!lu ada pikir tak,bila kamu buat camni,if akuni jenis tido mati,caner????
aduh..xpaham btol aku..
so,next time,pliz inform awal2 utk aper2 pertandingan..jgn buat kami sbg peserta rasa terumbang ambing..
sekian terima kasih!

Labels: