Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
dugaan..A-Fatihah.
Monday, May 14, 2012 | 1 black mail

Assalamualaikum..
selamat malam semua..sekarang jam menunjukkan pkul 12.50pagi..and aku bersama kawan-kawan masih dekat foyer blok b buat keje..sekarang turn aku berehat, so aku terasa nak menulis sesuatu kat sini.

mood penulisan aku malamni tak sehepi selalu sebab aku tengah rasa sedih..eh, dun get me wrong..aku sedih atas dugaan yang menimpa kawan aku..post ni bukan cerita pasal aku..ni cerita pasal dia..

aku ada sorang kawan..aku kenal dia time aku dekat matriks..tapi kitorang takla berkawan rapat..pernahla bertegur sapa, but not too close..

lepas masuk u, aku juz follow cerita dia melalui fb..tu pon xberapa tau sangatla..juz basic things je..kalau tengok status update dia, tngok seperti dia dah keje sekarang..alhamdulillah..and from her status update jugak, aku kenal bf dia..

bf dia dulu pn satu matriks dengan aku..tapi aku tak kenal..tau mukala..banyak kali nampak..tapi tak pernahla berborak..rupa-rupanya dia couple dengan mamat tu..tapi tu bukan halnya..

sejak 2 3 menjakni, aku sellau nampak dia update status gambar bf dia masuk hospital..so, dari situ aku dapat tau bf dia tu sakit..tapi sakit apa, aku pon xtau..then, pastu banyak kali jugak nampak dia pos mcm esk bf dia nak g buat checkup la macam-macam..

benda paling aku respect dekat dia, dia nampak gembira je..and dia sentiasa bersama bf dia walaupon bf dia tengah sakit..dia tabah sangat-sangat..tak pernah mengalah..seronok tengok gambar mereka berdua walaupon bf dia tengah terlantar dalam wad..

but tadi, aku baru dapat tau yang bf dia tu dah kmbali ke rahmatullah..innalillah..terkejut sangat rasa..sedih gila..entahla..walaupon aku tak kenal bf dia sangat, aku tak rapat dengan dia sangat, tapi aku sedih gila dengar peristiwa ni..

Ya Allah, kau tabahkanla hati sahabatku Nasuha atas dugaan-Mu ini..dan kau tempatkanlah arwah di tempat-tempat orang yang beriman..

tiba-tiba rindukan en suami yang tengah tidur sorang-sorang dekat rumah..(T.T)