Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
bila en tunang berubah menjadi en suami..credit to hajar razak
Thursday, May 10, 2012 | 0 black mail

Assalamualaikum...
harini 10.05.12, means dah boleh kata dah 5 hari aku jadi isteri orang..Alhamdlillah, akhirnya selamat juga aku diijabkabulkan..Alhamdulillah Allah telah pelihara diri aku dan suamiku daripada berlarutan melakukan maksiat..Alhamdulillah..

mesti ramai nak tau, ape perasaan aku lepas bergelar isteri..meh sini cek nak habaq mai..honestly, perasaan tu sama je..cuma mestila rasa lebih gembira..lebih selamat..lebih disayangi..tapi hidup bersama masih bekum dapat rasa memandangkan lepas je habes kenduri and lepak-lepak kat umah teluk intan, balik KL, abang terus hantar aku balik kolej sebab aku banyak keje..so, hidup berdua duduk sebumbung belum lagi dapat rasa...

meh nak bagitau satu rahsia, lepas dah sah jadi isteri abang, perasaan suke ke, minatke, berkenanke dkat lelaki lain terus hilang..sungguh..tak tipu..macam semanya dah hilang dimamah anai-anai..walaupon xdela kata asyik duk teringat kat abangke apekan, tapi mmg perasaan lain tu hilang..alhamdulillah sangat-sangat...

kalau korang nak tanya, lpas kahwin ape yang aku suka..banyak benda aku suka..sejak kawenni, bila-bila pon boleh nak bermanja dengan abang..bukan tu je, sejak dah kawenni, abangpun suka pegang tangan kita bila jalan-jalan..dulu tak..memangla dulu kadang-kdang pegang jugak, tapi jarang..sekarang, dia selalu tarik tangan aku dulu..lepas kawen, bila tidur dah ade orang nak peluk kita..dari malam sampai pagi..syok..hehehe..

lepas kawen, bila tak sihat, sebelum tidur abang ambikkan ubat dengan air bagi kita makan..lepastu, bila nak tidur abang tepuk-tepuk and usap kepala suruh tidur..terasa macam kembali ke zaman kanak-kanak pulak..then, bila bangun tidur, mesti dapat morning kiss..tak payah mintak pun..aku harap sangat perkara ni berlarutan sampai bila-bila..memangla agak jarang kita nampak mak ayah kita buat macamni atas alasan dah tua, tapi xmustahilkan?harapnya abang akan tetap macamni..

belum ade kesempatan nak mengaji dan solat jemaah bersama dengan abang..insyaAllah nanti dah berdua di rumah, akan dilaksanakan..insyaAllah...