Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
cabaran!
Thursday, March 22, 2012 | 0 black mail

hi..assalamualaikum..sekarang jam lappy menunjukkan pukul 4.24 pagi..apsal tah aku tak tido lagi..huhuhu..tadi jumpa en viva..then ofkos he send me home after dat..then,dia suh aku kira bape hari lagi kitorang nak diijabkabulkan..kira punya kira,upe2 ade lagi 42 hari je lagi..wow..dah dekat upenya..

persoalannya sekrang,adakah aku dah ready sepenuhnya??hum..jujur aku kata..tak ready sepenhnya..certain part tu ready..and excited sangat..nak masak utk suami..jaga makan pakai suami..tu tak sabar..tapi,dari sudut lain..hum..

disebabkan aku ni ade banyak sekolah..mnyebabkan aku ade ramai sangat kawan..laki ke pompuan ke samaja..and certain people kata aku masih kebudak-budakan..hum..satd the problem..itu aku..aku mmg tak reti nak buat2 matured..aku suka aku yang mcm ni..gila-gila..barula xstress..tapi..orang kata tak sesuai nak jadi isteri orang tapi pangai still mcm ni..huhu

aku ramai kawan..kawan pompuan tu xpelah..suami takkan marah punya dengan kawan pompuan..tapi kalau dengan kawan lelaki,mna boleh..tu yg jadi masalah..tehre some guy out there yg aku rasa like my own bro..tapi after kawen,mana bleh camtu dah..kalau majuk or nangis or marah mana leh ngadu kat laki lain..berdosa nanti..tak cium bau syurga nanti..huhu..so start dari sekarang kene cubala kurang2kan peragnai2 xelok tu..

waaah!!!mencabarnya!!

Labels: