Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
gila jugak ye aku?
Sunday, October 30, 2011 | 0 black mail

lame betol aku diam.gilake hape?aku nak diam?masalah banyakla.keje pun banyak.kadang-kadang masa xsesuai nak bercakap dengan kau..bukan tak nak kongsi.sombong apatah lagi.juz buzy.ala,paham-pahamla.

ha.ni satu benda aku mcm bengap-bengap sket. aku mmg bengap bila jumpa dengan manusia yg lagi bengap pada aku.payah tu.ape tak bengapnya,bila ditegur tak terima.bila diam tak puas hati.aduh..panasje..gila betol.

lambat betol lagi nak kawen.kalaula pejam mata japgi,bukak-bukak perut dah boyot.mesti menangis kan?huhuhu..taknakla..macam ngerije..sekali boyot sbb obesiti.hahahahha..doa-doala dipercepatkan wedding..tak sabar rasa.

alhamdulillah.dah dapat keje.aku ni mmg muka cashier agaknya.penjaga koopla aku pasni.koop yg selalu jadi bahan ketawa aku.pasni jgn aku ketawa sengsorang dalam koop tu sudah.jadila.lepas bayar duit topap.huhu.

susah jugakkan bila tak reti nak beza keadaan serius dengan gurauan.nak terasa pun serba salah.aduh..harap-harap aku tak macamtu.doakanla aku senang.banyak duit.insyaAllah aku tolong org yg tengah kesusahan.jangan pijak kepala aku sudahla.kan?


Labels: