Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
~engagement call~
Wednesday, July 27, 2011 | 2 black mail






sekarang, aku dah jadi tunangan orang.
so,lepasni,dah tak boleh nak melayan lelaki-lelaki lain sesuka hati.
majlis haritu,alhamdulillah berjalan lancar.
hepy sangat2.
ramai cakap muka aku lain lepas kene mekap.
maybe sbb aku tak pernah mekap sebelumni.

em, masa bincang haritu,dah ditetapkan duit hantaran dan mas kawen aku.
belah kami mintak rm12k.11k hantaran,1k mas kahwin.
alhamdulillah dipersetujui.
kami ikat paling lama 2 tahun.
tapi aku and cik viva bercadang-cadang nak kahwin hujung tahun depan.
tunang haritu tarikh sempena besday en viva,23/7,
nanti nak kahwin, besday aku,22/12.
harap-harap menjadilah..
dalam perbincangan tu jugak, dia kata andai kata pihak lelaki yg buat perangai sampai putus tunang, maka semua cincin ataupun duit hantran jika dah diberikan dianggap sebbagai sedekah.
tapi bila pihak perempuan yg buat perangai,pihak perempuan kene bayar double segala perbelanjaan yg dah diberikan.
huhuhuhuu..ganas tu..tapi,insyaAllah,xde ape yg akan berlaku.amin

ok,haritu punya tema kaler biru.
hantaran biru kuning.
pelamin biru pink.
baju biru laut.
semuanya cantik2 belaka on dat day..

oklah..doakan aku bahagia dan akhirkan pertunangan ini dengan pernikahan..
aku syg en viva..
sangat-sangat..



Labels: