Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
wonderful news~
Wednesday, June 1, 2011 | 0 black mail

assalamualaikum.
hi..hallu!
wazzup??ada baik?

today,LI aku berjalan lancar..kerja semakin ada..
dari agi aku check punch card and masukkan dalam excel.pastu tolong staff buat sijil,lipat surat and macam-macam.yg penting aku tak.heheh

harini aku dengar one big good news from en viva..
sangat gembra bagi pihak dia dengar berita tu.
dia cakap,dia sangat banyak kerja sekarang.penat dibuatnya..
rupa-rupanya,bos dia tgh nak uji dia sbb nak naikkan pangkat dia jadi senior tech..
tahniah syg.. u did it..
alhamdulillah..en viva kata,mungkin ni rezeki kitorang nak kawen..heheh..

ok,then,for buah tgan untuk tunang nanti,dak survey-survey dah..
so selepas dilihat-lihat,rasa-rasanya dah jumpa cupcake and choc yg nak dipilih utk buah tgn...



ok,ni la design cupcake yg aku nk tempah..tapi disebabkan tema kitorang nanti warna biru putih,so nk tukar krim dekat muffin kaler putih jadi warna biru.then,garis merah jadi warna putih,yg warna coklat tukar kaler biru..camtula..dapat byangkan tak???




then,untuk coklat ulak,nk tukar warna pink tu kepada kaler putih..huhu..tapi tak tulis kot yg sayang-sayang tu..hahahah..geli..paling-paling pun juz tulis nama je..heheheh..

em,keyla..barang lain tak pikir lagi..excited sangat,tapi belum se excited bila dah beli cincin nati..huhuhuhuh..key la..mengantuk..baru lepas makan ubat tadi..tidur dulu..nyte2..



Labels: