Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
nothing~
Monday, May 16, 2011 | 0 black mail

hallo!!
amcam harini?ada ok?
aku?camnila..sementara LI tak start lagi dukjela berfoya-foya kat umahni.
ape aktiviti pon tarak.keje aku on9,on9,on9.

siang tadi aku masak sambal tumis telur.
sukses!!hehe..licin licau ke5-5 bijik telur tu family aku telan.
ni baru td baru lepas dinner.
hehe..tak tau nak amsak ape,aku cuba-cuba bakar ikan keli dalam kuali.
sanggup suruh mama cari daun pisang malam-malamni dengan hujang cat and dog nya..
dah siap balut ikan dengan daun pisang,aku pon letakla dalam kuali.
sekali tengok daun tu asek terbukak je..camne ni??
maka,dengan penuh kegigihan aku g amek benda bawah ni,


tindih atas ikan..hehe..hasil kerja tangan ku berjaya!!
dengan hanya makan ikan keli bakar dan kicap family aku mkn bertambah-tambah..nyum2!

siyes t bila ade modal lepas kerja nnti aku nak bukak restaurant sambil ade bakery.siyes!!

okla,got to go!muahaha..


Labels: