Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
good news for me~
Sunday, May 29, 2011 | 3 black mail

asslamaualaikum kawan-kawan..
hallo.hye..heheh.

ok,dah seminggu berlalu hari praktikal aku..
awal-awal,memang agak membosankan.
tambah ;agi dgn majlis perasmian sultan perak dtg.
bz tapi xdekene mengena dgn kos aku kejanya..
rugi sbb xde satu pun gambar kenangan.huhu..malu nk tgkp ritu..aku kan budak baru..

kames haritu baru dapat kerja yg macam ade kaitan dgn HR sket..
aku kene cek punch card pekerja untuk tgk sape yg slalu dtg lmbt,ponteng keja..
bolehla..agak menarik..
then,sabtu ahad,aku buat part time cashier dekat kedai runcit dkt dgn umh aku..
keje dr pkul 8-2 ptg je..
xdela penat sgt pun..okla..
gaji??em,sabtu ahad dapatla rm60..okla tu..huhu..buat duit poket..

ok,now nk story pasal majlis pertunangan aku..
td en.viva msj bgtau yg dia dah kompemkan tarikh..
so,tarikhnya ialah 23/7 ni..hehe..haritu besday en,viva..pandai dia pilih tarikh ek..hehe
pastu,selepas bincang-bincang,maka,majlis tu nanti buat dekat sri kembangan rumah along..
sbb along nk buat house warming dgn akikah ariq sekali..sekali jalan je..

then,mula-mula aku nk buat tema kaler pink..lepas bincang-bincang dengan kak sery,iaitu tuan punya dari hati bridal merangkap kakak ipar along,baju pink untuk tunang glamer sgt mcm nk kawen..huhu..

aku ni dahla kalau boleh nk yg paling simple..
makanya,ikut en viva la..en viva kata buat kaler biru..
so,aku pilih kaler biru..hantaran dengan pelamin kaler biru putih..uhuuhu..
bajunya??actually,bg aku baju ni pun sesuai untuk kawen,tapi disebabkan tu yg paling simple so taramjela..jgn gelakkan nnti sudah la ye..huhuhuh..







kata kak sery,ni la baju yg paling simple yg ade..huhu.taramjela..bila lagi nk melaram kan..huhuhu..so,kepada seisapa yg free t,jemputla dtg ye..huhuhuh..

key la,out dulu..penat, nak bobom jap..bye..

Labels: