Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
sumting to remember
Saturday, February 19, 2011 | 0 black mail

sirius dah lama betul tak membebel kat blog ni.
actually banyak sungguh cerita nak diceritakan.
tapi apesal malas sangat tah nak tulis..
maybe sebab sekarang ade komitmen lain.
aku ade buat online shop.
jual blouse,cardigan,kain ela,shawl..
mungkin buat masa ni,itu yg tengah aku fokuskan,selain studyla..ecececeh!haha..
so,for those yang nak jenguk-jenguk online shop aku,click kat bawah ni ye..
BERRY CLOSET
segala-gala yg aku jual kat sini semua harga mampu milik..tak mahal..so,g la jenguk-jenguk.


ok,actually,terasa nak membebel kat sini sebab nak share satu muvee..
aku dah tgk muvee ni 2 kali..tapi dalam tempoh masa yg agak lama la..
sekali time masa dekat matrik dulu,and lagi sekali baruje semalam..
selalunya,bila kita tengok satu cerita yg sama,impak dari cerita tu kurang nak rasa..kurang nak feel..
tapi,entah apehal,the impak still same..and pulak macam lagi over impaknya..
tak tau nape.
selalunya,susah betol aku nk nangis tgk muvie ke,drama ke..
kalau dekat umah tu,tengok mama ke,alongke nangis2,rasa nak guling2 gelak..
tapi semalam,dengan tak malunya aku nangis sambli diperhatikan rum8 ku sendiri..
cet!jatuh ego beb!
mmg nak bg muvee ni award la..
muvee ni bertajuk,"A MOMENT TO REMEMBER"

rasanya,for those yang minat citer korea maybe dah pernah tgk kot.
aku xberapa nak berkenan tgk citer korea..
lagi2 yg panjang berjela,tapi muvee ni bukan episod2..
so,okla..
memang touching gila..
and sangat2 rasa nak suruh semua jejaka-jejaka2 yg bajet macho tgk cerita ni..
and put urself in his shoes..
kalau anda jd hero dalam cerita ni,what will u do..
seswai juga kepada pasangan bercinta atau baru kahwen suh yg pihak lelaki tgk muvee ni..
tgk ape komen mereka..
mmg bg 7 out of 5 star..
tabik spring la cerita ni..
dibintangi oleh Woo-sung Jung, Ye-jin Son.

so,go watch it..tak rugi kot..siyes best!





Labels: