Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
so sad.
Friday, January 21, 2011 | 3 black mail

hai.
rini nak citer pasal interview dekat sri kembangan hari tu.
baru sekarang rasa nak bagitau apa yang jadi.
syima tanya dekat facebook pun time tuh rasa macam susah betul nak luah.huhu
so,kalau syima baca post ni,mesti dia dah tau what happend that day.
aku pergi dengan en viva aku.
actually memang rasa bersalah mintak tolong dia kalini.
sebab apa?
sebab,en viva keje malam selasa tu.
so,dia balik umah pagi dalam pkul 9.
so nak ajak dia pegi sri kembangan dlaam pkul 11.
tapi,dia cakap,pkul 12 dia datang.
so,that day,dah bangun pagi semua,dalam pkul 11.15,en viva still tak call.
tak taula.
i know dia penat keje malam tadi.
tapi nak buiat camna?
mesej dia,konon-konon buat tanya nak pegi naik moto ke keta.
dia reply cakap keta.
then,soalan aku seterusnya,dah bangun ke belum.and i told him that,perjalanan dia dari umah dia ke koleg kalu naik keta amek masa 1jam.
then dia reply,
"yelah2"
hum..entahla,that time rasa macam kecik hati sangat.macam2 bermain kat otak.
rasa bersalah ada.geram pon ade.
yelah,kalau tau dia macam tak berapa nak semangatje,lebih baik aku ignore je tawaran pegi interview tu.
so,bila dia datang,that time dah pkul 12.15.
aku memang diamje dalam kereta.
memang takde mood.
kitorang sampai area sri kembangan pkul 1.15
then,cari punya cari company tu sampai pkul 1.45.
still tak jumpa.
aku dah rasa give up gila.
geram pun ada dengan en.viva.
sbb semalam tu,dah tanya dia,dia nak tak google map.aku boleh print.
dia kata tak payah.
juz bagi alamt,dia kata dia pernah duduk sri kembangan.
sekali,dia tak tau.
kalau ade google map kan senang.
oh,lupa nak cerita,time masuk kereta dia,tiba-tiba cek beg,HP takde.
sudah!
memang ingat tertinggal kat bilik nina n mimi masa amek kasut.
so,bila takde hp,no company tu takdelah.
memang macam dah takde rezeki langsung dekat situ.
tanya en.viva,hp dia boleh guna tak.
ingat nak call my number,mesti nina or mimi angkat,then bolehla tanya no company tu.
sekali,en.viva kata,dia takde kedit.
ingatkan dia nak stop by mana-mana beli topap,upenya tak jugak.
memang rasa macam nak nangis time tuh.
bukan ape,macam terasa yang penat-penat sampai situ,sediakan segala hal.
dah semangat nak g interview,skali,companynya pun tak jumpa.
aku tak kisah kalau pegi,tapi tak layak.
tapi sedih bila pehi attend interview pun tidak.
kitorang pusing cari company tu,sampaila pkul 2.15.
janji interview pkul 2.
ok fine!
everything juz meet the end.
then,en viva stop dekat petrol pam.
rupa-rupa dia tanya orang tu.
sekali orang dekat dalam tu bagitau yang company tu dekat dekat petronas dekat tengah pekan tu.
then,en viva tanya aku.
nak pergi tak.
aku tgk jam dah pkul 2.20.
aku mmg dah xde semangat.so aku cakap taknak.
lagipun,janji pkul 2.
tak payahla.
seklai bila kuar dari tol,aku terdengar lagu HANYUT berkumandang.
that is my phone ringtone!
cek-cek,upenya my phone terjatuh dekat seat keta.
sekali tengok,that company yang call.
then,i called them back.
dia tanya aku dekat ana.
bila dah terangkan semua,dia kata its okey.
diorang bagi segala bagai landmark untuk kitorang datang company tu.
so,pergi jugakla.
org tu siap kata,
"its ok dear.no worries.be carefull"
memang rasa lega sangat.
then,pkul 3 aku sampai dekat situ.
attend interview.
then dapat.
bila dah habes,masuk kereta,sekali..
en viva kata,jauh sangat dari umah cik tata.
dia kata bahaya naik moto.
jauh sangat.
bila call mama pun,mama kata bahaya.
so,jawapannya sekarang.
i need to reject it.
so sad!

Labels: