Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
racun perosak!
Monday, January 10, 2011 | 0 black mail

sekali lagi ia berlaku.dia muncul kembali.mengganggu ketenteraman hidup aku.namun kali ini,lain ceritanya.ape pulakla yang dia nak.

katanya kepada en.viva,ade nombor yg tak dikenali bagi dia msj.then,marah-marah dia tanya kenapa dia gedik sangat dengan en.viva la,kenapa dia suka ganggu en.viva la..ok,honestly,that wasn't me..serious..i never know
her phone number..and even now i know it,i dun even want to pollute my phone book with her number..virus!

then,apa yg aku geram,.aku tak pasti apa motif dia untuk bgtau en viva aku..my own theory ok..kalau aku adalah dia:
1) aku akan bagi en viva nombor org yg mesej aku tu marah2 tu,so en viva bleh tau sape.and after that,terpulangla dekat en.viva.
2)if aku dah delete nombor org tu sbb kononnya marah sangat,aku takkan cakap pon engan en viva,and if aku rase aku tetap nk contact dia,aku contact.if aku dah takot dengan segala ugutan,aku tak contact.diam2 suda.

tapi,pompuanni tak pikir macam aku..aku pun tak taula ape ngek ngok sangat dia.dia msj en.viva aku mengadu ade org marah-marah,then bila en.viva tye ape nombornya,kata dah delete.then,kata takkan contact dah semua lepasni..what the!!!gila drama queen!amendela..macam patrick betol perangai.ngek!ko ni ape motif ko ha pompuan?aduh,ko nak suh en viva tiba-tiba tye aku,tu kerja aku and marah2 aku ke?no way!he knows me well k..

and disebabkan dia sekali lagi,aku jadi susah hati teramat sampai buatkan en viva rasa tertekan lalu hubungan kami seperti bergoncang hebat..nasib baik,kami tak ikutkan emosi..malam tu jugak kami baik and ok seperti biasa.

kesimpulannya sekarang,aku tak tau tahap manakah kebenaran yang berlaku ke atas perempuan tersebut.adakah dia betul-betul dapat meseh ancaman macamtu?atau dia saja-saja menipu tentang perkara tu?
tapi,walau apepun jawapn dia,aku masih konpius.ye r,andai kata betulla dia dapat mesej marah2 macamtu kan,sapa pulak yg mesej dia?sedangkan aku yg tgh dgn en viva skung pun xmesej,sapa pulak yg mesej.ape pulak motif org yg mesej tu?pelik!and kalau dia tipu,apa motid dia nk menipu?nak raih simpati?nak buat kami gaduh?atau konon2 nak hentikan segala bentuk komunikasi dgn en viva?masalhnya,dia yg contact en viva,bukan en viva contact dia..

pelik!pelik!
yang penting aku akan tetap meluat dekat ko.aku kawen belah aku nnti jgn harap aku nk ajak.huhu..and one more thing,yg penting,pasni,aku kene pandai kawal emosi supaya benda2 ngek camni xbuat aku dgn en viva gaduh..huhu..harap,hubungan kami berkekalan hingga ke akhirnya.amin.

"Idz Qaala Yuusufu Li Abiihi Yaa Abati Inni Ra Aitu Ahada' Asyara Kaukabauw Wasy syamsa Wal Qamara Ra aituhum Lii Sajidin"

Bermaksud:
Ingatlah ketika Yusuf berkata kepada ayahnya," Wahai Ayahku, sesungguhnya aku bermimpi melihat sebelas buah bintang, matahari dan bulan kelihatan semuanya sujud kepadaku..."

Kemudian sambung Surah Thaahaa Ayat 39

"Wa-alqaytu 'alayka mahabbatan minnii walitushna'a'laa 'ainii"

Bermaksud:
"Dan aku telah melimpahkan kepadamu kasih sayang yang datang dariku, dan supaya kamu di asuh di bawah pengawasanku."(Qs.thaahaa:39)"

Labels: