Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
pelik tapi benar
Tuesday, January 25, 2011 | 21 black mail

hallu..
ni,aku baruje lepas tengok-tengok contact lens online..
entah,rase macam dah addicted pulak.
member-member aku sibuk addict dekat shawl segala,yang aku dekat lens pulak.
dah mula menjadi-jadi sifat membazir ni bila dah berjaya beli sepasang lens online.
honestly cakap,memang aku puas hati.
aku beli kaler violet.
look normal sbb kaler dia tak kuat sangat.
kira orang kalau pandang,xdela macam terkejut beruk tengok.
and my eyes looks bigger,haha.tu yg suke tuh.
dengan bayaran yang murahnya.life span yang panjang.siyes menarik!
thats why rasa macam addict pulak.huhu.

actually,bukan nak cerita pasal ni pun.
nak cerita pasal ade sorang member foreigner aku ni.
dtg dr mana tu,rahsia.
dia ni cumel.tak tinggi sgt,tak kurus sgt,tak gemuk,mmg just nice.
yang lagi suka tengok dia sbb kulit dia mmg cantik.siyes tak tipu.

satu malamni,dia dtg bilik aku.
ade hal sket.
kira bolehla aku tgk dia dr dekatkan.
bayangkan,kulit putih mmg xde tanda ape-ape.
cantik betul.
muka pun licinjer..
so,adela besfren aku sorangni beranikan diri tanya dia,dia pakai pencuci muka apa..
dia kata dia pakai neutrogena.
huhu,aku tak penah try pun pencuci muka tu..
so,for those nak try muka cantik,tryla pakai..hehe..

then.suddenly,mata member aku ni cekap,then dia cakap melayu kat kitorang yg ade di tempat kejadian satu benda.
dia kata,ketiak dak foreigner ni cantek.
alah,macam model dan artis-artis duta deodarant tu.
memang gila kentangla kawan aku,g tanya dak ni,dia buat ape dengan ketiak dia.
cantik bebenor kata org perak.
hehe..
memula foreigner ni tak paham.
kitorang ni punyala tanya dia buat laser ke..
dia pakai veet ke..
dia shave ke..
semuanya tak..tensen betul aku dengar..
then,last-last kitorang tanya,abes tu dia watpe..
tau ape dia jawab?aku memang tak puas hati betol!
"no.no.i got no hair there"
cet!cencalok!~alien ke amende kau?


Labels: