Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
~love story~
Sunday, January 16, 2011 | 0 black mail


kenal dah lama..
eh,xdela lama sgt pun.
tu pun sbb adk dia yg bagi nombor.
that time pun,saja-saja je.
i have my own partner,and dia pon dah bertunang.

our relationship juz like abg adik.
not more than that.
jarang sungguh nak contact.
sbb,yela,diapun dah ade tunang kan..

kawan start dekat matrik hujung-hujung sem.
sampaila aku dpt U.
one day,aku pgi satu shopping mall.
igtkan dia keje dekat situ.
mesej dia,skali aku slah.
and mesej dia time tuh mmg gila rupa malas nk layan aku.
ok,fine.
bukan aku hegeh pon nak dekat dia.
tolonglah!
since that day,i throw away his number.
bukan sbb patah hati ke apa.
juz sbb rasanya tak perlu kot simpan nombor dia.
yela,karang termesej karang,buat abes keditje..

dah hujung-hujung sem.
tiba-tiba dapat mesej dari nombor tak kenal.
bila dah tanya-tanya,rupa-rupanya dia.
hum.nak layan ke tak nak ye?
*i juz dun wanna forget how its start*

Labels: