Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
~love story 2~
Thursday, January 20, 2011 | 0 black mail

i choose to message him back..
yela,malas nak pikir citer lama..
gipun,maybe he got his own reasons..

second or third day after he started sms me,that time,aku nak pegi pasar malam with my siblings dekat sri rampai.
hari kamis punya pasar malam.
aku?
bila aku bagitau aku nk g pasar malam,dia kata nak jumpa.
jumpa?
entahla,that time rasa mcm blank.
tak tau nak kata ok ke tak.
but, surprisingly,aku kata ok.
so,dia tya alamat aku segala.

aku tak gtau pun member aku dia nak datang.
entahla,sbb aku tak pasti.
betulke dia nk datang?
or sekadar cakapje.
lagipun,aku rasa,umah dia dgn aku jauh.
biarlah..kita tengok je nanti.

then,tengah jalan g pasar malam,he keep text me tanya dekat mana la,apala.
ok!now dia serius nak jumpa aku.
sampaije dekat pasar malam,aku bgtau mimi yang ade org datang nak jumpa aku.
mimi kata ok.

then,bila sampai,i told him pakai baju apa semua.
tau-tau,dia muncul kat tepi aku.
ok.
honestly.
dia bukan lelaki idaman aku.
serious.
the way he dress up.
itu bukan taste aku.
im still remember..
dia pakai cap time tuh.
tapi,cap dia punya lidah tu tak bengkok.
uwa!how can i explain?
erm,ok,mcm kawan aku kata,the way he wears his cap,macam mat rempit.
tapi,takkanla aku nak larikan jumpa dia time tuh..

tapi,peliknya,walaupun itu first time jumpa,
aku tak rasa kekok pun.
entah.
aku sendiri pelik
selalunya,kalau dengan org baru kenal,aku tak banyak cakap.
tapi,that time,aku sembang dgn dia mcm dah biasa jumpa.
and dia blanja aku beli anggur..hehe

then,kitorg lepak kedai mamak dekat situ.
dia blanja aku makan.
that time pun,aku makan tak malu-malu pun.
dia orderkan aku milo ais sbb dia tau aku sangat suka milo ais.
but,that time,aku tetap tak rasa yang aku ngan dia akan ada apa-apa.

after that,we kept met each other.
dia datang kolej.
kuar makan dekat-dekat kolej.
but im still xde perasaan.
sampaila satu hari,dia bagitau..

"abg sebenarnya dah putus tunang"


*i juz dun wanna forget how its start*

Labels: