Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
interview calling!
Tuesday, January 18, 2011 | 4 black mail

gudmorning everyone..
hehe,sibuk nak wish gudmorning sbb jarang betol aku bleh on9 pagi2 ni..
selalunya bagun pagi time nak g kelasje..
kalau xde kelas,alamatnya,terus bangun-bangun,ucap selamat tengah hari..

okey,harini aku bangun awal sebab harini aku ada interview untuk practical dekat sri kembangan.
actually,that interview start pkul 2,tapi yela,tak taukan kat mana tempatnya,
so,kene pegi awalla sket.
lagipun,bangun awal jugak sbb nak ambik segala sijil yang mama pos ari isnin haritu.
so,thats why la aku bangun awal harini.

erm,ni first time aku attend interview yang sirius macamni.
before this tak penah pun.
setakat interview kerja part time yang macam nak tak nak tu kira tak masuk dalam geng la..
so,siyesly im nervous.
siyes nak cepat gila interview tu berjalan,and then habes.
tak mau pikir dah.huhu.
dapat ke tidak,tu belakang kira.huu

yang aku nak g ni,company recruitment.
aku pun tak pernah dengar sebenarnya.
yelah,im still student,bukan tau sangat pun syarikat-syarikat yang ada kat Malaysia ni.
huhu..tapi,kalau dpat practical kat situ,maybe diorang bagi elaun 400,and ade dgr,dapat diorang punya attire sekali.
and then,dengar-dengar jugak,if i can achive their monthly target,i will receive 600 elaun.wah!nice!

tapi,tula,tak berani nak mengharap sangat.takot tak dapat.
tapi xpelah kan,at least,im trying.
and paling koman,aku penah hadapi situasi interview ala-ala mintak kerja.
ha,bagus gitu..
aperp0n,either their answer yes or no to accept me as their trainee,i dun mind..
im juz trying to do the best that i can..
kalau diterima,Alhamdulillah sangat-sangat,sebab tak payah pening pikir pasal nak mintak tempat lain.
kalau tak diterima,its ok too,sbb that means,im not good enough and i need to polish all my communication skill and anything that related.

okie dokie la..
wish me luck..
semoga Allah membantu setiap perjalanan Ezzatie nanti..amin..

Labels: