Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
~selamat datang dan papai~
Sunday, December 26, 2010 | 0 black mail


2011 tengah merangkak taktih datang kat hidup aku.

2010 pulak dah bergoyang lutut pegang tongkat berjalan tggu nak hilang...

2011..



aku harap sangat banyak perkara manis dan kejayaan yg dapat aku perolehi tahun ni..

untuk along,tahun 2011 ni la dia dapat menjejakkan kaki kat UPM sambung PhD dia..

untuk baby,tahun 2011 ni la first step dia untu masa depan,yela,nak dapat result SPM.

untuk anis,tahun 2011 ni la dia melangkah ke alam persekolahan menengah dia..
untuk mama dan abah,tahun 2011 ni la tahun diorg akan merasa lebih sunyi sbb rumah dah semakin kosong..
untuk en shah,insyAllah tahun 2011 ni kewangan dia semakin stabil..supaya dapatla saving untuk kahwin..hehe
untuk aku??

hum..entahla..rasanya semuanya akan berjalan sama seperti taun 2010.

cuma yg bezanya,dlm tahun 2011,aku akan merasa bekerja..atau kata lain,practical..
tahun 2011 jugak,kemungkinan besar,masih ragu-ragu sebenarnya,aku akan first time naik flight pegi China..harap2 menjadila..

tahun 2011 jugak,aku akan jadi budak tahun 3..wah!xsabarnya rasa..

em,tujela kot yg aku rasa akan kompem aku tempoh dalam tahun 2011.
yang lain sama je..

tapi,perkara yg diluar kawalan aku,aku tak tau..

and aku harap,segalanya berjalan lancar..

impian aku tahun 2011 ni..

aku nak jadi lebih rajin..untuk jadi serajin shima,atau mira weyh,atau anis..tu mcm impossible..hahahaha..

cuma nak jadi lebih rajin drpd yg sekarang..

kalau selalunya,bila esok nak exam,malamni baru terhegeh nak tgk nota segala bagai..

kalau boleh,tahun 2011 ni aku nak lebih preparation..

selalunya kalau time study week,aku macam org tak sedar diri je..

dalam tahun 2011 ni aku harap study week aku mmg bergelar study week..huhuhu..

em,tahun 2011 aku nk jadi muslimah yg setia..

tak langgar segala suruhanNya..aku harap sangat..amin.

kalau boleh juga,aku harap hubungan aku dgn en shah kekal bahagia..aku harap,aku boleh kurangkan sikap suka merajuk..suke terasa..biar tahun 2011 ni happyje sentiasa...

kepada tahun 2010..

tahun ni,dah lalui macam-macam dalam hidup aku..

yang baik,yang buruk..banyak..

tahunni,aku penah jadi seorang yang tak setia..pemalas..apa lagi?
tapi,dalam tahun ni jugak,aku dah pandai masak macam-macam makanan.seronok!hehe

and then,cik anne pun dah kawen..semoga bahagia ke akhir hayat..

aku dapat anak saudara..mohd ariq syazwan.

tahun 2010 ni,kira banyakla memberi kenangan pahit dan manis..

yang penting,segala yang berlaku ke atas aku ni,ada hikmahnya..

amin..

~semoga segala yang berlaku dekat aku dalam tahunni,membuatkan diri aku semakin matang..supaya aku lebih menjadi insan yang berguna di tahun-tahun yang mendatang..semoga segalanya mula berganjak ke arah yang lebih baik.semoga tahun baru yang bakal ditempuhni,memurahkan lagi rezeki aku dan keluarga.semoga tahun baru ni,keluarga aku semakin bahagia..semoga tahun baru ni mencipta kecemerlangan dalam hidup aku dan ahli keluarga aku..amin.~

Labels: