Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
saya suka!
Thursday, December 30, 2010 | 0 black mail

semalam bertarikh 29/12/2010 ada 2 perkara yang menggembirakan berlaku..
satu,semalam skuad bola sepak Malaysia menang dengan Indonesia dalam piala Suzuki..agregade 4-2..not bad..hopefully,ni first step Malaysia untuk lebih hebat pada masa akan datang..semua org sibuk memperkatakan pasal keeper Malaysia semalam..nama?haha,im nt sure his name..malas nak amek tau sgt..but,frankly speaking,dia mmg hebat..yang aku tau dia lahir tahun 1989 and org kelantan..bagus2,muda2 dah berjaya mengharumkan nama negara..disebabkan MAlaysia,perdana menteri kita pun bagi cuti umum dekat Malaysia hari jumaat ni.hehe..takde ape beza pon untuk aku sebab mmg tgh cuti..tapi,xpelah..so,rakyat2 Malaysia yang selama ni langsung tak sokong team Malaysia,tak payah cuti..g keje pi..skong xnak,cuti nak..cet!

and the 2nd thing yang mengembirakan aku ialah,aku dah dapat result..alhamdulillah,sangat2 tak dijangka..i got 3.56..4a,2a- and 1c..hum..xpelah,nanti cuba lagi..aperpon,happy sgt..maybe setengah org akan kata,ala,3.56 bukannya tinggi mana..but,tak kesahla..janji aku hepy dgn keputusan aku..gpon,kalau aku nak mnta 3.8 semua bagai,aku punya usaha xsampai tahap tuh..aperpon,congrat kepada cik syima dhira sbb dapat 4flat..wah2..awak mmg hebat..gpon sy tahu,awk sungguh2..bangga dgn awk..keep it up ya..kemudian,tahniah juga kepada cik anis sbb result hampir2 4flat..cayalah beb!!kemudian kepada rum8 terchenta aida yg dapat lagi bagus pada aku..tapi ak kisah,sbb dia rajin drpd aku..hehe..then to mimi,pija,nina,syaza,nine,lia,apiz,syed,lavin and ana..apepon korg dapat,korg tetap the best!for amad,kami tau anda dapat lakukan yang terbaik..go amad go!sian amad terpaksa amek exam bukak sem ni sbb ritu dia demam denggi..

heppy sangat!!aperpon,tak sabar tunggu bukak sem!rindu dengan orang semua..especially my lovely en viva.heheh


Labels: