Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
mimpi gilak!
Friday, December 10, 2010 | 0 black mail






semalam.


aku tido dulu drpd en shah.


aku dah ngantuk sgt,n dia still tgk pirates of the carribean.


so,aku pon tido dulu..




tau2 aku dah berada di tempat lain.


ni bukan kat umah ni.


bukan kat kolej.


bukan kat campus.


tapi mcm kat asrama mana tah.


n kawan2 aku..


sapa ye.


entah,dah xigt dah.




then,munculla si dia.


erm,bila tgk dia,aku mcm teringat mcm2.


tiba2 teringat gambarla.


tangkap sama2.


macam2la..


then,ade function ape tah,dia nak nyanyi.


aku mcm kelamje nak g tgk.huhuhu..


aku ckp ngan mmber aku.


rase mcm mimi.


dorg trus siap2 nk g tgk si dia menyanyi.




pastu,




" bangun!bangun!nenek nak smpai tuh.korang tak bangun2 tido lagi"




mimpi upenya..


apa gilanya mimpi aku?


aku mimpi ex bf aku!


golok!


apekejadah?


haha..sy mimpi awak en faridzuan.


hahahahahahahahahahahah..

Labels: