Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
kata-kata
Monday, December 13, 2010 | 0 black mail

org kata,nak hidup senang,mesti byk besabar.
org kata,nak hidup selesa mesti byk diuji.
org kata,nak hidup mewah,mesti merasa susah.
org kata,nak hidup bahagia,mesti reti hormat org.
org kata,nak hidup aman,mesti tak sibuk hal orang.

mereka kata,kalau nak keluarga bahagia,perlu ade ibubapa yg baik.
mereka kata,kalau nak anak-anak yg pandai, perlu ade sokongan positif.
mereka kata,kalau nak jodoh yang baik,perlu baiki diri dulu.

aku kata,mau hidup bahagia,doa banyak-banyak.
aku kata,mau result bagus,doa banayk-banyak.
aku kata,mau dapat anak baik2, doa banyak-banyak,
aku kata,mau hidup selesa,doa banyak-banyak.
aku kata,mau segalanya nampak sempurna,doa banyak-banyak.

dan aku rasa,jika mahukan hidup yang diidamkan,kene tau bersyukur,berdoa,redha dan sentiasa berubah ke arah kebaikan.
aku kene berubah.supaya segala yang aku mahu,aku dapat.
aku kene yakin,kene sentiasa ingat,kene sentiasa percaya,
yang Allah sentiasa ade untuk aku..xkira masa,xkira tempat..
dan ape yang berlaku ada hikmahnya.
pasti apa yang kita buat,mendapat ganjaran setimpal.pasti...

Labels: