Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
cooking is da best!
Wednesday, December 15, 2010 | 0 black mail

disebabkan aku duk umahje..
xkeje..xdenak wat ape..
aku asek masak je kat umah..
semestinya tgh hari tu tukang masaknye mesti aku..
tapi ade jugakla kdg2 mama yg masak..
tp since aku balik,mama dah jarangla nak masak.
hehe..

harituh besday abah..
so decide nak buat kek for him..
n petang tu,aku buatkan..


harini,anis boleh merengek2 nak makan donut..
disebabkan terasa mcm seronok sgt memasak..
aku pon decide nak buat donut.
mntak tolong kat imai belikan yis kat kedai..
then aku pon buat..

at da beginning,
aku tgk donut aku pyer doh xkeras2..
mama dah kata aku salah buat..
hancur luluh hati aku..huhu..
tp aku tetap berusaha letak tepung bg dia keras..
rasenya sbb awal2 td air+yis tu byk sgt agaknya..

akhirnya keras juga doh aku..
maka,lepas dia naik,sku npon goreng..
n thax God..
donut aku menjadi..hehe..
suke!suke!

I LOVE COOKING!

Labels: