Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
bila bersembang dgn bekas kekasih.
Sunday, December 5, 2010 | 0 black mail

apa yg korang akan bualkan bila bersembang dgn ex korang?
huhu..selalunya msti mula2 ok,then mesti macam nak gaduh kan?
dats whyla aku pon sebenarnya jarang2 nak sembang dgn ex..

tp td tertgk post ex aku kat fb.
tgk dia mcm sgt frustrated awek dia tak angkat phone..
hahahahaha..
ringanje tgn aku nak comment.
nijela ex aku yg still lagu baik dgn aku.
xdela sgt pon.tapi blehla.

then.dia mcm teringat2 all his past memory..
what goes around comes around.
tu yg dia kata.
aku baca rasa mcm nak ketawa terbahak2.
takpela.

yg lg tekejut,dia dah ade awek baru.
huh.bukan yg dulu yg kat mespes tuh..
ape2la..
huhu

Labels: