Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
3 hari..
Wednesday, December 8, 2010 | 0 black mail

harini,hari rabu.8/12

dia balik KL hari ahad..erm,5/12.

dia datang balik around 31/12 -01/01.

lamanya lagi..


siyes rindu sgt-sgt.

sebab selalunya.paling kurang seminggu sekali mesti jumpa.

kali ni,nak dekat sebulan tak jumpa.

masa pon rasa macam lambatje gerak.


tak sabar nak habeskan belajar.

kerja.

pastu kawen.

hehe.


tak kisahla korang nak kata aku gatal ke hapekan.

tapi,memang aku sangat nak kawen.

sebab ape?

sebab nak ade hubungan yang halal.

makin lama kawan,makin macam-macam godaan.

yela,aku manusia biasa kan.

biasalah.

iman kejap bertambah,kejap berkurang.

dats why nak kawen cepat.

supaya kurangkan maksiat.


kalau dulu,selalu aku konpius,betolke bf aku skung pilihan tepat utk aku jadikan suami.

tapi sekarang,bila dengan dia,

hampir 80% aku yakin dialah orangnya.

another 20%,aku serahkan pada takdir.


doakanla aku dan dia bersama selamanya.

bukan hanya hingga ke anak cucu.

tapi hingga ke syurga,

lagipon,aku tgk semenjak tahun baru ni,

dia dah mula berubah kepada yang lebih baik..

semoga dia kekal dengan kebaikan yang dilakukan.

aku sentiasa mendoakan untuk dia.

i love u abang..

no matter what.

really wanna u know it..

Labels: