Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
ok kot
Monday, November 1, 2010 | 0 black mail

macam2 jadi dkt aku sejak 2 menjakni..tp malas betol nak mnulis dkt sni..
blog ni,aku dah aggap mcm diari aku..ap yg jadi dkt aku,aku tulis..jzu bezanya,diari aku yg ni,orglen pon bleh baca..aku xkisah share experience yg aku lalui dkk orglen..who knows,bleh jadi teladan..kan??mmgla orglen leh komen semua entry yg aku buat,tp,itukan kata hati
aku..so,sepatotnya xde sape yg boleh amek kesempatan or nak heart touching dgn aku..sbb,ini hak aku..kan??
sabtu lepas kenduri kawen cik n..alhamdulillah,semua berjalan lancar..dah kawen pon dia..dgn lelaki yg baru kenal xsampai setaun..tula,kalau dah jodoh xkemana..aperpon,aku harap jodohnya berpanjangan dan berkekalan..amin..
shah dah potong rambut..botak..dah mcm askar aku tgk..huhu..nak xnak,kene terimaje dia seadanya..huhu..semalam,kuar mkn..then tber2 dia cter apa kata if tber2 dia dapat 250,000 dlm masa tersekat..manala aku tau..tu duet dia..bukan duet aku..memula dia kata dia nak betulkan umah dia kat kampung..baguslah..ade niat murni..then,pstu dia ckp..leh xkalau dia nak ajak kawen..huhu..so sweet..seronoknya..harap2 termakbulla kata2 dia tuh..huhu
sekarang tgh study week dah final..aku demam pulak..sedeh sungguh..batuk,selsema,saket kepala..harap2 cepat baek..huhu..
esk nak kuar ngan shah ag..nak g buat pasport dgn beli barang harian sket..hopefully trip ke china ni nanti menjadi..excited sgt..huhu

Labels: