Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
bertemu cinta lama..
Thursday, November 25, 2010 | 0 black mail

dulu.
aku igt lagi.
aku suka betul bila dia menyanyi utk aku.
sedap sungguh suara dia.
serius aku jatuh hati.

wajah dia.
nampak bersih sgt.
aku suka sangat.
sungguh.

then tibe2 dia hilangkan diri.
aku xjumpa dia lagi.
lama aku cari.
tapi xjumpa-jumpa.
mana tah dia hilang.
sedey.

tiba-tiba harini.
tergerak hati nak cari dia balik.
xsangka.
aku jumpa dia balik.
dia makin kacak.
tapi dia dah berubah.
tak mcm dulu.

sekarang dia dah jadi makin baik.
tapi sedey..
dia dah kawen.
mmg aku dgn dia xdejodoh.
pasrahjela.


+dia dulu+

+dia sekarang+

aperpon..aku tetap suka kau...

Labels: