Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
~men dat related to my life now~
Wednesday, September 1, 2010 | 0 black mail

ade beberapa lelaki yang macam berkait dengan hidup aku sekarang..
yang dulu-dulu dah tak masuk rank dah..
lelaki yang bila ade cerita pasal aku,maka akan ada cerita pasal diorang..
sape??
1stly,ofkos my abah...
dari dulu sampai sekarang..memang beliau takkan pernah berpisah dengan segala cerita mengenai aku..

2ndly,my little brother..imai..
yelah,diala satu-satunya adik lelaki aku..


then,ofkos,my beloved bf..en.shah..dah tiap masa mesti ada dia sentiasa..walaupon xdepan mata,tp tetap bersama dalam skrin hp..


kemudian,kembarku di utm ni..syed..walaupon kami agak semakin renggang sekarang,tapi ade kawan-kawan lain suke kaitkan aku dengan dia..

erm..yang terakhir,nine..huhu..entah kenapa tah aku dikaitkan dengan dia..huhuhuhu..but dia mmg baek pon..so,malas nak layan sangat budak-budakni bahan..layankan je..

aperpon,yang paling penting..mereka-mereka ni memanglah aku sangat-sangat sayang..kalu xde mereka dalam hidup aku,mesti boring..kalau hilang salah sorangje,mesti rasa macam adeje yang tak cukup..

ok..cukup setakatni..takot kene bahan pulak nanti lagi..daa

Labels: