Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
toilet(bab 4)
Saturday, August 21, 2010 | 0 black mail

boring betul arini...membutaje aku kejenya...rum8??entah pkol bape dah gerak g sogo..shopping raya lagi..aku rase,dah byk kali dia kuar shopping raya..aku??haha..ape pon xde..ade baju kurung yg along belikan tu je..tupun xtgk pon ag..sbb ade kat kampong..biarla..malas nak pkri..duet xde,so better shut ur mouth up..kan??

-bek buat2 diam,mana tau ade org sian nak belikan baju raya..heheh-

erm..mlmni nk kuar g sunway pyramid..en shah ajak teman dia keje malam..hum..sebenarnya malas betol.entahla,sejak 2 menjakni,mmg sangat malas nak kuar dr KSJ ni..apesal tah..kalu en shah dtg amek trus xpe,suke gak kuar..tp kalu nk kene naek public transport..hum..lemah btol..tp,cian plak kat dia kan..

td sembang ngan pija dalam toilet..pija ni classmate + toiletmate aku..bagus betol dapat dia sbg toiletmate.xdela toilet kotorje..kami same2 menjaga toilet kami..masyuuuk!!bau pon wangi..dia letak ade pewangi lavender dalam jam***..walaupon menatang tuh xbau macam lavendar,tp atleast,buat jam*** tu wangila jgk..thanx pija!

-ha.macamnila agak2 yg digantung dlm toilet kami,chumelkan??-

dia kate dia baca post aku pasal toilet yg lepas..huhu..kau pon baca..agak memalukan untuk aku disitu..huhu..so,untuk pija kesayanganku..meh aku cter pasal toilet lg..hehe..

aku rase,kebanyakan asrama,toilet dia lebeh kurang samejekan?sbb kat maktab n kat matrik,sameje aturan dia..masukje pintu ade shower,blakang shower ade jam***..kan??ala,senang kate,shower dan jam*** dekatkan..ha.sbb dekatnila yg menimbulkan banya masalah!cet!

mesti korang penah mengalami sama seperti yg aku alami...bila kita tgh syok2 mandi,tber ada hamba Allah tgh sedap melepas..pergh!!bau pulak mmg 'harum' semerbak...tekanan kot..nk marah karang,macam kita uuk wangi ye x..nak diam,mmg rase terganggu...so nak buat ape??sabarjela..

-ni gambar aku kecik2 time kakak aku uuk lam suar..hahah-

tp aku,bile macamtuh,mulala rase mcm bau tu melekat kat badan..heheh..sanggup aku sabun badan sekali lagi...selagi dia xkuar,selagi tula aku menyabun badan..hahahaha...pandai kan aku..haha

kalau aku pulak jd yg dalam jam***,pon rase terseksa jgk..sbb malu je rase kalau2 kerja aku berbau 'harum'..huhu..karang,kalau ade aku terdengar2 org macam terbatuk2,mesti aku terasa dan berkecil hati..mesti dia terbatuk sbb busuk..maka,aku memohon maaf kepada pihak kerajaan kerana terpaksa membazirkan air untuk mencover semua agenda aku..hehe

-nila kegunaan penyepit baju ketika dalam tandas,kalu nampak ade org bawak penyepit g toilet,nk guna camnila-

kla..mood aku xbape nak de pula untuk menulis...otak beku..nnti bile2 aku tulis ag ek..tata..