Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
toilet(bab 3)
Friday, August 20, 2010 | 0 black mail

tadi syima dtg..then,syima tye,wanda tye,betolke aku nak kawen lepas belajar..hehe..meh aku jawab:

"kepada wanda yang disayangi,kalau xde aral melintang,
kalau en.shah eza dah bersedia betol2 pas eza abes blajar,
InsyaAllah la kawen,tp,maybe paling lambat pon time umur kita 25..
tp harap2,awal lg..hehe"

`
-eh,tp xmau kawen semangat camni,duit tarak..hahah-

ok,settle tentang soalan wanda...td pija baru ajak g karok..pergh!!memang tercalar keimanan dengar nak karok..tekak mmg dah gatal2 dr dulu lg..tp dsbbkan kewangan yg agak mencurigai,terpaksa aku menolak..huhuh..maafkan aku wahai pija ku...

ha!sambung cter pasal toilet..aku rasa mesti sume org sgt familiar dgn cter2 hantu yg related dgn toilet..lg2 kalau dak asrama..mmg hantu dan toilet xleh dpsahkan..btol x?contoh cter antu yg femes macam cter basuh kain sama2 tuh..punyer besh basuh kaen bersama sekali si polanni terjatuhkan dia punyer berus kain,time nak amek,tgk2 member yg dok membasuh sesamani xde kaki..bila si polanni,dok kemas2 barang buat muka steady ckp dah abes basuh,skali member pon berkata:
"dah abes ke,dah tau?"
tu dah besakan???btol x?

-kalau malam2 nak masuk toilet tgk cermin pon cuak-

kalau dkt maktab aku dulu,kami sgt2la xdbenarkan basuh kaen after midnite..aku yg mmg xsuke basuh kaen mmg xkanla gedik nak basuh kaen tgh2 mlm..tp dsbbkn katil aku tp toilet,kekadang tuh tgh2 mlm,adela jugak dok dgr bunyi2 org basuh kaen..mamposla,xnak amek port sgt..kalau manusia,moga kau xdkacau,kalau bukan manusia,moga kau xkacau aku..hehe

kat maktab jugak,kami sgt dilarang menyanyi satu lagu ukays dalam toilet..kalau korg nak kene pelangkung atau dimaki hamun,tryla nyanyi..lagu ape??ha lagu ni:

"walaupon lena ku panjang,
tiada,mimpi bertandang,menghitung,hari berlalu,
siksanya aku.."

ha,lagu tula..sebab ape??sbb dulu ade dgr cter,penah sorg minahni mandi malam2..sambil mandi sambil nyanyi menghiburkan hati..then,dia pon dok nyanyi laguni..punyer syok2,bila sampai part:

"walaupon....."

tber2 bila dia nak sambung words seterusnya,ade benda laen yang menyambung dgn mengalter sedikit lirik menjadi:

"walaupon,leher ku panjang..."

-yg pasti bukan hantuni yg sambung sbb dia da xde leher-

kemudian,lagu tu pon mmg dah xdibenarkan dah nyanyi kat dalam toilet..macam2..huhu

aku punyer experience,hehe..ade 3..2 memang real,1 macam hampeh..hahaha...meh aku cter yg hampeh ni dulu...

masa kat maktab,kitorg mmg diberitahu cter hantu yang mmg menggemparkan maktab aku yang berlaku beberapa taun sebelumtuh..cter pasal ade sorg super senior aku,dikacau dgn mende alahni..actually mendeni nak mntk tolong sbb mayat dia xdjumpai,n sebenarnya mayat dia ade kat area blakang maktab aku..mmg after that,bila gtau phak polis,polis jumpa mayatnya..

tp kekadang cara bende alahni mtk tlong,mmg xsemenggah..mtkla tlong cara baek2kan,ni x,suke buat org tekejut,takot..kalu yg lemah semangat,mau kiok..so,1st time dia dtg menjelma time dlm toilet..mmber2 senior aku dok kacau senior aku dlm toilet,tutup bukak lampu..bila senior aku dah setel 'kerja' dia dlm toilet,dia nak flush,skali,bile diamati betol2,yg dia trik bukan flush punyer tali..but rambut bende alah tuh..starting tu,bnda alah tu ikut dia..

yg jadi kat aku..one day,whole maktab blackout pepagi buta..so nak mandi g kelas sgt gelap..juz ade lampu yg slalu kene charging tuje..aku pon masuk toilet..dgn xberapa nampaknya,mamainya,dah abes hal aku,aku pon nak tarik flush..sekali..teng teng teng..mmg mneyirapla darah..tegak bulu roma...aku rasa aku xtarik flush..sbb slalunya flush ade bnda putih tmpat pemegang yang keras tukan..tp kalini laen..dia macam bulu2...

mmg suspen..aku dah kejang dah dalam tuh,nak xnak,kene beranikan diri pandang belakang..uwa!!!!!!!!

-gler cantik,rambut sikat tepi-

upe2nya tali flush yang dah tercabut..bnda putih tuh dah hilang..so tggal talije..tali pon dah terburai,sbb tu la rase bulu2..hahahah.konon2,ade hantu nak pilih aku jadi org tengah..perasan bongok aku ni..hahahahahahahh

p/s: yg siyes punyer,nntila cter..hahah..nak igt pon macam gerun..nasib bulan pose,sume setan kene ikat..tp dorg tau x aku cter pasal dorg??huhuuhu..

Labels: