Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
toilet (bab 2)
Thursday, August 19, 2010 | 2 black mail

penat jalan kat bazar..rasa nak tercabut tempurung lutut..punye banyak makanan,tp still xtau nak makan ape..memang masalah...walaupon aku gemokl,tp pelik gak,nafsu mkn xdela membuak2..hum..baek kurus.cet!

erm,berbalik kepada kisah toilet..kalu kecik2 dulu nakal aku sampai berparut abes dagu..dah besar aku dah xmandi sesama ngan along dah..gile ke hape??auww!!haha

bila dah masuk form 4,aku dapat masuk sekolah dekat pineng..sekolah asrama la..benda aku paling risau pasal toiletla..kalu kotor camner??kalau jauh dr bilik cmner?kalau jauh tgh2 mln nak terkencing cmner??macam2 aku pkir...
~ha,nila sekolah aku..chantek gak dr luar upenya~

tp bila dah masuk,tgk dorm, nasib toilet dlm dorm..ha..pelikkan..dorm aku panjang,macam wad hospital..dr depan tersusun katil satu2..dekat tgh2 dorm,ade toilet..dan aku??katil aku??hehe..mmg aku ade chemistry kuat dgn toilet..katil aku tpi dnding toilet..haha...kira,toilet sebelah aku jer..menapak setapak dua,masuk toilet..
~nila keadaan dorm aku,tp xdela sepah camnikan..huhu~

ok,disebabkan begitulah keadaan dorm aku,maka semestinya bila pagi2 nak mandi g kelas,kompem2 beratur baik punyer tggu turn nak mandi..mulala,sebelum tdo dah try buat keje jahat,letak bekas mandi depan shower siap2..heheh...bernas xotak..esok pagi bgun,capai tuala,lekje trus masuk shower sedangkan org len ramai gler bratur..hahahahahah..guna otakla beb!!

mmg macam2la hal dgn toiletni...kekadang bila igt nak gelak guling2 pon ade..yg paling xtahan bila masuk toilet,tgk ramai gler berator kat shower..sekali aku yg malas gler nak berator tgk ade shower kosong..pelik gak budak2 ni xnak masuk..aku tgk gak kiri kanan,mana tau dah ade yg cop ke kan..tgk xdepon..aku masuk,tgk pintu ok x..ok je..boleh kunci..keluar balik...
"erm,ade org cop ke showerni?" aku tye..
"entah..xdekot" jawab beliau yg entah sape2..jujurnya,aku mmg bukan kenal sangat dak2 ni..muka cam,nama xtau..huhu
so,aku pon msuk..bukak ape yg patot...sedia dah nak mandi,pusing tombol shower..dah bersedia dgn tutup mata semua sbb konon takot pedih bila air masuk bijik matakan..sekali tggu punyer tggu xrase2 air kuar..ha!masalah!apesalnyer pulak??

mmg hampeh!!patotla org xnak masuk showerni..dahla dia pyer benda bulat yg menyebabkan air tu mengembang macam air ujan tu dah xde,erm dapat imagine??ala bende ni :
-yang standard kecik sketjekan pada ni-

tggal batang paip je camni..
~ha camnijela yang tgl bile benda alah tu dah tecabot~

upe2nya,air dia besar macam air embun yang selalu ade kat bunga pepagi tuh..melelehje ke dinding terus..mmg xterpancut kat akule air shwernyer tuh..taek betol!

nak kuar malula pulakkan,td belagak sgt xnak beratur..konon nak jd laen drpd yg len..skung dah malu..nak xnak,dgn muka bodoh aku dsbbkan mmg xde org nampak muka bodoh dan tndakan bodoh aku tuh,aku terus melekap dkat dinding yang air shower tu mengalir..bodoh betul rasa..biarlah,basah sket2 sudah..nnti prep petang mandila kalau melekit sgt bdn..

mmg duk asrama perkara2 cmni slalu berlaku..heheh..dah besa dah..ni sume perkara bese..nnti aku cter pulak cmner aku penah nampak makhluk Allah yang agak menakutkan ni 2 kali dlm toilet..huuhu..gerun!!!


p/s: igt pulak dulu2 kene mandi 5mnitjer,sape lama dr 5 mnit mesti kene leter..rindu keadaan tuh..

Labels: