Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
toilet( bab 1)
Thursday, August 19, 2010 | 0 black mail

-semestinya ni bukan bilik mandi umah aku.hehe-

hehe..aku baruje pas mandi(anak dara hampeh)..tbe2 dlm toilet tengah2 mandi,teringat pulak zaman dulu2..

cter pasal toiletni,macam2 aku dah lalui...mmg akuni kene badi TOILET ke hape...aah ek..bila dipikir2,ye xye jgk..kene sumpah dgn toiletke??meghoyan pkir...

dulu2 time kecik2,time stil dok panggil along tu 'atak',aku selalu gler mandi dgn dia..normalje aku rasa..tpu korang xpenah mandi dgn kakak korg dulu...xpecaya ah!

mmg febret bile dapat mandi ber2..kalau ade pulak sedara mara datang,ha!berpestala kitorg dalam bilik mandi tu..tambahan pulak makcik bongsu aku sebaya ngan kakak aku,ha,lagi tambahla jemaahnyer..

cter aku yg aku igt kecik2 ade kene mengena dgn bilik mandi@toiletni bila ade sedara aku dtg umah..sedara belah mama rasanya..alamak,xigtla nama dia..maaf ek..beselah,dengan sedara mama ni bukan rapat sgt..

dan seperti bese,bila time mandi,aku yg paling kcik mula mengendeng dkt along ajak mandi sesama..time tuh ade pulak cik n dengan sedara aku sorgni..umur aku time tu area 5-6 taun..yg dorg ber3 dlm 8-9 taun..

maka,ber4la kami masuk ke dalam bilik mandi..hohoho..syok abes!!!mcmla bilik mandi tu besar sgt..tp xpe,dulu sume badan keding2..macam pinano ha nmpak rangka..aku pon dulu kecik2 kurus kedingje..xla segemok gajah macamni...

gila ah..dapat main sabon,tiup kuar belon..aku shampoo rambut along,along shampoo rambut aku..mmg heaven masa budak2..yang sorg tukang simbah,sorg tukang mengelejat..hahahha

masa badan aku penuh sabun,mstila licinkan,aku dok tergedik2 dok panjat bdan along..along pulak tgh buat hape tah masa tuh..mmg time tuh,otak aku letak kat pusat..ngok!dah licin badan,dok nak memaut2 badan along..

ape lagi..kecepek!ha ambek kau!aku pon jatuh ke lantai macam nangka busok!ok2..steady..sume under control sbb aku thn jatuh aku dgn dagu..hahahah..ape igt aku pakai helmet yang pakai time men roller blade tu ker ade safety kat dagu..
-aku xpakai pon camni-
maka,terbelahlah dagu aku..byk woo darah..pastu,yang tgh mengelejat men sabun,mengelejat buat belon,yang dok men simbah2,sume kaget..trus jadi berdisiplin,mandi betol2,pastu kuar bilik mandi...

aku???heheheh..mama trus mandikan,cuci darah,then siapkan comey2,pakai skirt pendek sume tggu abh balik keje nak bawak g klinik..
-nila aku time kecik2.hohoho-
kocik2 dah ade parut kat dagu..hilang 500 duet hantaran..hampeh!

ni bru time kocik2..blum ag dah membesar sket..lagi haru!!

p/s: jangan suke benor dalam bilik mandi,nnti setan kaco..(pesan mama kepada kami)


Labels: