Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
ini keluarga saya.
Wednesday, August 25, 2010 | 0 black mail

ini keluarga saya...nama abah saya mohamad amir hamzah..kemudian,abah bertemu jodoh dengan mama saya...nama mama saya rosnah bt omar..setelah beberapa tahun mama dan abah berkahwin,tanggal 06081986,mama dan abah dikurniakan cahaya mata yang pertama diberi nama aainaa syazwani.saya memanggilnya along.dulu2 saya panggil dia kakak.dia sekarang bekerja sebagai pensyarah di universiti malaysia kelantan.pada tahun lepas,2009,along telah berkahwen dengan lelaki pujaan hatinya.namanya kamarul ariffin..saya memanggilnya abg kamarul.kini mereka sedang menanti kelahiran cahaya mata mereka yang pertama.huhu..takutnya..haha..

berbalik semula kepada kisah dan saya..selepas umur along mencecah 3 tahun,bertarikh 22121989, dan berjaya memberikan along seorang kawan.sayalah tuh.nama saya nurul ezzatie..saya kini seang menuntut di universiti teknologi malaysia dalam kos pembangunan sumber manusia.seterusnya,setelah 4 taun dan bermain bersama,kami telah dihadiahkan pula dengan seorang adik perempuan bernama aiffa syafirapada tarikh 18081993. .dia kini sedang berusaha gigih untuk sijil pelajaran malaysia pada hujung tahun ini.namun begitu,saya percaya dia mampu lakukan yang terbaik kerana dia memang serang adik yang sangat bijak.selepas 5 tahun kami bermain bertiga,dan sekali lagi berjaya menambahkan ahli untuk kami bermain.pada tarikh 20071998,anis syafiqah pon menyertai kami.kini dia sedang berhempas pulas sedang menyiapkan diri untuk menduduki ujian penilain sekolah rendahnya.walaupon dia sedikit pemalas(seperti saya),namun saya sangat percaya,dia mampu untuk mendapat keputusan yang terbaik untuk peperiksaannya ini.setelah kami empat beradik gembira bersama,berkongsi suka duka, dan mengejutkan kami dengan ahli baru yang berlainan jantina pada 17052001.mohamad ikmal safwan namanya..dia sedang belajar di darjah 3 di sekolah kampung bahagia. sangat suka bergaduh dengan dan ..tapi saya tahu, sangat sayangkan kami semua.

inilah cerita keluarga saya..saya sayang keluarga saya.anda pula bagaimana?

Labels: