Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
bagai jatuh ditimpa tangga
Monday, August 23, 2010 | 0 black mail

bagai jatuh ditimpa tangga..hum...
semalam,tiba2..aku kene gastrik...bukan yg biasa2 pulak tuh..yang sampai menitik air mata punyer...igtkan gagah boleh nak tahan..tapi sememangnya aku xsegagah yang disangka..

-wlupon tgh ngis,aku ttp control comel-

nasib baek ada kawan2 n rum8 yang sangat baek..dorangla yang sibuk call fellow sume..last2,aku kene hantar masuk klinik kolej..ala2 spital jgkla..nurse tuh bg aku mam ubat..banyak lak tuh..dia kata nanti hilangla..aku pun iyekanjela..nak bukak mata pon dah xbaper nak larat..

tggu punyer tggu,sakit xsurut2..nasib baek ade kawan2 yg sanggup tggu..tp bagus jgk dorg tggu,dorg pon leh buat macam2 dlm tuh..cek tekanan darahla..cek suhu badanla..timbang beratla..macam2..kalu aku sihat,mesti aku pon join sama..

sekali dah nak dekat 2jam aku tahan saket,ubat tuh langsung xmelegakan,member aku pon tpon nurse td bagitau keadaan aku..bila nurse tuh datang,dia po. trus cucuk aku..hum..kene cucukla pulakkan...then baru ok...n aku pon leh balik bilik..time tuh dah pkol 5 lebeh pagi..

-ok sedia untuk dcucuk-

sekali..hp pulak buat problem..taik betol hp ni..dahla beli dulu tukang jual tuh xbgtau pon aku yg hp ni touch screen..haih..ni touch screennya dah jam..xleh nak angkat phone call or delete messages..cedoi btulla..abes camnerni??nakje aku campak hp ni ke dinding.tp pikir duet pon tgh xde,sabarkanjela..

-aku jual t bru padan muke-

tensennya..satu2 masalah datang macam nak pecah otak dibuatnya...nak hp baru!!!!!!!!

p/s: thanx to aida rum8 tersayang,nina,mimi n pija besfren selamanya..serta semua ynag terlibat..sayang korang sangat2.