Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
hari ini...sejarah...
Friday, July 16, 2010 | 0 black mail

hum....harini jumaat rupanya...aku ingatkan sabtu...xde kelas langsung arini...bosan...dok memerap dlm bilik..nk kuar jalan2..tgah budget skung..ptpn sket sgt...mkn pon kene sita...hahah...harini,aku dan 'dia',bukan si dia yg dicintai tu..tp si dia yg pernah mengetuk pintu hati utk seketika itu...aku dah lepaskan dia..walaupon dia xrela..tapi aku perlu...demi dia..aku..dan dia..hum...penin la byk sgt 'dia' dlm hdup..maka,kenela kurangkan supaya hya ada si dia seorang sahaja...kan??menangis??semestinya..tapi biarla ini tangisan yg terakhir utknya...


Labels: