Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
memerlukan bantuan.........
Thursday, June 10, 2010 | 0 black mail

knp aku seringkali diuji dengan sebegini ujian..
aku lemah..
aku xmampu menanggung ujian ini Ya Allah...
mengapa aku yg Kau pilih...
berilah aku kekuatan Ya Allah..
berikan aku ketenangan...

dia dan dia..
2-2 mempunyai keistimewaan sendiri...
dia menyayangiku..
dia juga menyayangiku...dia terlalu menjaga kebajikan diriku..
dia juga mengambil berat tentang diriku...
mana satu harusku pilih??

aku sudah punya jawapan..
tapi,mengapa hati ini ada sedikit keraguan??
mengapa hati ini tidak sebulat suara menyetujui pilihanku ini??
apa yang harus aku lakukan??

aku perlukan dia di sisi..
aku juga perlukan dia dihati....
hum....

Labels: