Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
billion
Thursday, June 10, 2010 | 0 black mail


billion...
dulu kerja boring..
aku xhepy...
bosan..
xde yg buat aku rase nak kerja..
hari2 pkir nK brnti..
tapi kali ni..
berbeza..
aku ad kawan2..
semua baik2..
semua buat aku hepy..
aku da kenal sume org..
org pon da kenal aku...
tapi..
aku dah kene benti..
harini..
aku dah benti..
aku x lagi pekerja billion..
aku gembira..
tp aku sedey..
aku kena tgglkan kawan2 aku..
lagi2 surya..
nnti msti aku rindu dia...
aku rindu cara dia mnum..
aku rndu cara dia gelak..
aku rindu cara dia jalan...
entahla..
apala yg aku nak buat selama sebulan sebelum aku daftar u balik..
aku msti rinduka kekecohan shuhada..
senyuman esther dan kak linda..
gelak tawa dilla dan suzana..
kebecokan ila dan ira..
kegatalan kak maryam..
bebelan kak ija..
dan yg pling pntg..
aku mesti akan rindukan seyuman,lesung pipit,bau badan,semuala tentang si dia...
hum...
korang..
eza syg korg..
syg sgt2..
eza hepy jumpa kawan sebaek korg..
sehappening korang..
sekecoh korang..
walaopon kita kenal baru sebulan..
korang dah terlalu byk mengukir memori indah dalam hidup eza..
thanx a lot..
love u all!!!





Labels: