Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
aku dilanda penyakit...
Thursday, June 10, 2010 | 0 black mail

badan aku saket2..
merah2..
gatal makin teruk..
bnda2 aneh mula muncul ...
saket..
knp dgn aku??
aku alergik ap??
mgapa aku mudah di jangkiti penyakit??
cukuplah aku derita kerana gastrik dan migrain..
penyakit apa lagi yg harus aku hadapi??
hum...
mungkinkah aku hya dapat menikmati keindahan dunia tggal semint 2??
tapi..
aku masih belum mengumpul sebanyak pahala..
aku insan lemah..
jahil..
melakukan byk dosa..
aku belum sempat membalas budi mama dan abah..
YaAllah berikan aku sedikit masa ;lagi..
membalas budi mama dan abah..
aku mahu melihat mereka gembira dengan setiap pemberian ku..
aku mahu melihat mereka senang..
tidak susah lagi..
aku mahu melihat adik2 ku membesar dengan berjaya..
kau mahu melihat kakakku membesarkan anak2nya..
aku mahu digelar makcik..
aku mahu melihat mak cik bongsuku menimang cahaya mata..
berikan aku masa lagi Ya Allah..
janganlah kau menraik nyawa ku lagi...
aku mahu melihat mama dan abah lagi.....amin....

Labels: