Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
terima kaseh kawan..
Monday, April 26, 2010 | 4 black mail





kawan..
gembira sungguh ada kawan..
seronok rase hati ada kawan..
gembira bila dapat berkongsi gembira dan duka be
rsama kawan..
seronok!

seronok..
sebab aku ada keluarga yang besar...
ya..keluarga...
memang mereka dari mata kasar adalah kawan...
tapi..
sebenarnya..
dalam hati...
mereka adalah keluargaku...

besar mana??
sangaaat besar...
15 adik beradik yang berlainan latar belakang...
dan semuanya sangatla aku sayang...
kami berlainan dari segala-galanya...
tapi..
kami tetap dapat bergembira bersama-sama..
syaza wani...
dari pahang...
senyuman sgt manis...
sentiasa gembira...
gelak tawanya membuatkan aku turut gembira.

lavin..
dari ipoh...
petah berkata..hehehe
hati sangatlah mulia..mtk tolong apa saja,mesti akan ditolongnya...
meriuhkan keadaan ketika waktu suram..
nine...
dari kelantan..
cool sepanjang masa...
sweet...
sangat-sangatla bersedia untuk mendengar segala masalah..
jadi tempat untuk berbual bila sangat-sangat memerlukan teman berbicara...
abe yang sangat dihormati..
iylia..
dari selangor...
nampak pendiam..serius...
tapi,sebenarnya sangat lucu dan mesra...
menjadi tempat bercerita segala masalah...
terlalu sayangkan kawan-kawannya....

ana...
dari ipoh...
sangat-sangat peramah..
sentiasa memeriahkan suasana...memahami dan menjadi tempat menyimpan rahsia...
dia bahagia..aku bahagia...
mungkin kadang-kadang gurauannya nampak kasar...
tapi aku tahu,dia xbermaksud utk menyakiti sesiapa...

amad..
dari selangor...
suka sangat bahan org...
mgkin ad yg tersa..mgkin tidak..
tapi bg aku..
buatje masuk tlinga kanan,kuar tlinga kiri..
sbb dia sekadar bergurau..
mgkin kami xnampak rapat...
tapi,he always thre when i really need him..

pija...
dari selangor...
kelakar...blur...
sentiasa happy..tapi kadang2
cepat jugak moody...
selalu sgt ngantuk dlm kelas..tapi otak sgtla geliga..
my bestfren...
gembira bila tgk dia ketawa....
sentiasa berada di sampingku susah dan senang...

nina...
dari selangor...
always positive...
tak penah pikir buruk..
kelakar...
kami selalu sama dari segi pemikiran...
my bestfren also...
sentiasa berada dgn aku xkira masa...
menjadi tempat meluahkan perasaan...

mimi...
dari terengganu...
adik aku walaupon aku xnak mengadu aku lagi tua..
kelakar , mudah tersentuh dan menangis...
my bestfren
sentisa membantu aku xkira masa dan ap jenis bantuan..
orang kata kami kembar
..
xkira dimana,kami sentiasa bersama..

aida..
dari melaka..
dangat2la pemalu..
diam2 berisi..pandai...
sebenarnya,sangatla kelakar..
roomate to-be next sem
..
baik hati..

syima..
dari putrajaya..
sangat2la rajin..pandai...
kadang2 kelakar
jugak..pandai mengusik...
selalu jadi cikgu bila nak dekat exam...
paling pandai dlm da siblings...

apiz..
dari selangor...
kelakar..rajin..bertanggu
ngjawab...
meemriahkan suasana setiap masa..
semanagat dlm apa saja yang dilakukan..
lagi2 bercerita..
rasa sunyi bila dia tak ada...

shahir..
baik hati..
serius kadang2..
kelakar juga bila ada masa..
sayang ana sangat2..
hahahah..
bertanggungjawab...

chetchepol...
kacak bergaya..
bertanggungjawab...
suka menyakat..
kembar aku yang jarang..heheh
malas tapi pandai...
sedia mendengar masalah aku kalu aku mengadu..
tanpa dia,aku sunyi...

sayang mereka sangat2..
harap
2..
kami kekal sentiasa...bersama...
sampai bila2....








Labels: