Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
sahabat
Tuesday, March 9, 2010 | 0 black mail

kawan..sahabat..teman..
semua pntg bg aku..
kalau xde dorg,hdupni ksong..
msti xde gelak tawa..
msti aku akn jd budk nerd,skema n xsebahagia ni kalu xde kawan...
tp, kdg2,kwn pon leh jd lwn..
knp ea??sumpah,aku btol2 xnk prkrani brlaku..
bg aku, skali kita kn,slamanya kita kwn..
xkisahla sebesar mana salah dan silap yg pnh dilakukan..
akuni xsempurna..
kdg2,mgkin ad kata2 aku yg menyinggung perasaan kwn2..
tp jujur aku katakan, aku xdniat utk buat korg kecik hati atau terasa tersisih.. sungguh!kalau boleh,aku nak semua kwn2 aku hepy..
aku tol2 mtk maaf...
aku phm,skung,kita masing2 bz,stress,depress dgn asgment,test n final yg da nak dkt..aku pon,tp jgnla sampai setan kuasai emosi kita..
aperpon,aku tol2 rase bersalah n nk mntk maaf dgn semua kwn2 aku yg pnh terasa hati dgn aku..aku akn cuba ubh yg mana korg xsuka..i love u all..

Labels: